beazar
Legacy Member
jie mannen,
Voor de geïnteresseerden: opnieuw een oproepje. De eerste editie van Komprez is ondertussen succesvol gepasseerd. Nu zijn we nog steeds op zoek naar deejaytalent van tussen Brussel en Gent die op een van de volgende komprez-edities (12 mei of 22 september) hun kans willen wagen om in een deftige clubzaal samen met wss ook ed&kim of andere dj's van dat kaliber een setje neer te poten.
Voorwaarde is: jullie moeten een demo opsturen van jullie genre: dus ofwel techno, house of elektro (het mag er natuurlijk ook wa tussenin zweven
)
Bezorg ons je demo van 1 u op het adres:
Komprez
Muylemstraat 164
9406 Outer
Of stuur ons een link naar je demo op :
[email protected]
Maar vermeldt ook:
· naam en/of dj-naam
· een korte bio
· tracklisting van je demo
· het genre.
Voor meer info check op www.komprez.be
veel succes en ik reken op massale opkomst 
Voor de geïnteresseerden: opnieuw een oproepje. De eerste editie van Komprez is ondertussen succesvol gepasseerd. Nu zijn we nog steeds op zoek naar deejaytalent van tussen Brussel en Gent die op een van de volgende komprez-edities (12 mei of 22 september) hun kans willen wagen om in een deftige clubzaal samen met wss ook ed&kim of andere dj's van dat kaliber een setje neer te poten.
Voorwaarde is: jullie moeten een demo opsturen van jullie genre: dus ofwel techno, house of elektro (het mag er natuurlijk ook wa tussenin zweven
)Bezorg ons je demo van 1 u op het adres:
Komprez
Muylemstraat 164
9406 Outer
Of stuur ons een link naar je demo op :
[email protected]
Maar vermeldt ook:
· naam en/of dj-naam
· een korte bio
· tracklisting van je demo
· het genre.
Voor meer info check op www.komprez.be
