Archief - Komprez zoekt: House, Elektro, Techno deejays

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beazar

Legacy Member
jie mannen,

Voor de geïnteresseerden: opnieuw een oproepje. De eerste editie van Komprez is ondertussen succesvol gepasseerd. Nu zijn we nog steeds op zoek naar deejaytalent van tussen Brussel en Gent die op een van de volgende komprez-edities (12 mei of 22 september) hun kans willen wagen om in een deftige clubzaal samen met wss ook ed&kim of andere dj's van dat kaliber een setje neer te poten.
Voorwaarde is: jullie moeten een demo opsturen van jullie genre: dus ofwel techno, house of elektro (het mag er natuurlijk ook wa tussenin zweven:-) )

Bezorg ons je demo van 1 u op het adres:

Komprez
Muylemstraat 164
9406 Outer

Of stuur ons een link naar je demo op :

[email protected]

Maar vermeldt ook:
· naam en/of dj-naam
· een korte bio
· tracklisting van je demo
· het genre.

Voor meer info check op www.komprez.be

:niceone: veel succes en ik reken op massale opkomst ;)

b-slooc

Legacy Member
Ah tis in Ninof ... ni ver van hier.
Dan ga ik zeker eens demo'ke opsturen!

Sabe

Legacy Member
techno ... mag da ook tegen de harde minimal techno, en deep techno zijn ? :)

ElemenTiM

Legacy Member
Hoewel het misschien wa te ver is ga ik toch demo'ke insturen :)

beazar

Legacy Member
@ sabe: whatever sounds right, maar ga het best niet te extreem zoeken, het moet nog wat toegankelijk blijven ;)

teknite

Legacy Member
Ik ben nu niet direct van in de buurt, maar ik heb een auto ter mijner beschikking, dus het is geen probleem om ginds te raken...

Mag ik een mailtje sturen, of zoeken jullie echt enkel en alleen dj's van tussen brussel en gent?

beazar

Legacy Member
goh asge ziet zitten om tot hier te komen, stuur dan maar mailke met demo & info

Da Nick

Legacy Member
Ook geinsteresseerd :)
dees week maak ik nog ne demo ;)

Mn genre is electro, house, groove, techno

Grtz Nick

beazar

Legacy Member
wel, als je al kans wil maken op de volgende editie, dan moet de demo ten allerlaatste tegen 15 maart binnen zijn. Je kan ook nog voor de 3e editie gaan, die is op 22 september. Daarvoor moeten we nog een deadline opstellen, maar neem voorlopig ergens eind juli.

Miesjel

Legacy Member
Beetje lastig om daar te raken, anders had ik zeker iets ingezonden...

Sabe

Legacy Member
Mjah, ik ga toch eens proberen, tis wa ver, ma ik zoek wel vervoer ^^

beazar

Legacy Member
Ik heb al redelijk wat demo's ontvangen waarvoor dank! Een kleine update nog, diegene die gekozen worden voor de eerstvolgende editie zullen de eer hebben om naast ed&kim te staan!
groets

beazar

Legacy Member
er is al heel wat ontvangen hoor, maar ik kan nog geen uitspraak doen aangezien de deadline nog niet verstreken is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan