passero
Legacy Member
Ik vroeg me af of hier mensen zitten die ook klassieke gitaar spelen.
Zo ja, doen jullie dit al lang en zijn jullie beetje goed?
Wat zijn de favoriete stukken die je kan spelen en welke wil je nog graag leren spelen.
Ik speel nog maar van september en vind het een zalig instrument.
Ik kan nog niet zo heel veel maar als er zo een stuk is dat ik echt graag hoor en ik oefen dit en het begint te lukken dan is dat zo een zalig gevoel.
een van de zaligste stukken vind ik nog altijd concerto de aranjuez. Zal ik wss nooit kunnen spelen maar bon
Is wel prachtig om naar te luisteren.
Zo ja, doen jullie dit al lang en zijn jullie beetje goed?
Wat zijn de favoriete stukken die je kan spelen en welke wil je nog graag leren spelen.
Ik speel nog maar van september en vind het een zalig instrument.
Ik kan nog niet zo heel veel maar als er zo een stuk is dat ik echt graag hoor en ik oefen dit en het begint te lukken dan is dat zo een zalig gevoel.
een van de zaligste stukken vind ik nog altijd concerto de aranjuez. Zal ik wss nooit kunnen spelen maar bon
Is wel prachtig om naar te luisteren.