PapaGanz
Legacy Member
Ik heb al een tijdje niet meer naar terzake gekeken dus ik weet niet of het nu nog het themaliedje is
.
Ik zoek de titel en composeerder van het pianodeuntje dat bij Terzake werd gebruikt op het einde.
Je kan het ook horen in Les Triplettes de Bellevilles wanneer ze in het begin naar tv kijken.
.Ik zoek de titel en composeerder van het pianodeuntje dat bij Terzake werd gebruikt op het einde.
Je kan het ook horen in Les Triplettes de Bellevilles wanneer ze in het begin naar tv kijken.