Archief - [Jungle] Flipkikker - Breaked

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Goeiedag,

dit is een quasi afgewerkt nummer van mij, was ook al te beluisteren in de sticky, maar ik wil hem wat meer in de kijker stellen met deze aparte thread :)

graag wat opmerkingen over dit nummer ;)

Specs:
  • Gemaakt met FLStudio 6, Sytrus plugin,...
  • .mp3 @ 192 kbps
  • Al een hele tijd aan gewerkt en verbeterd


http://puutjuwelen.sohosted.com/breaked.mp3

Mvg Flipkikker

Yenneman

Legacy Member
Totaaaaal mijn muziek niet, sorry, ik kan hier niet veel over kwijt.

Neem alvast een andere snare, en smijt die spoken word sample in het begin ook maar weg, die komt rechtstreeks uit FL dacht ik?

Het idee vind ik eerlijk gezegd niet slecht, die opbouw naar een melodisch overweldigend stuk, daar zit iets in, maar het tempo van je noten klinkt veel te 'gebroken' (breaked? broken? ;) ) in mijn oren. Je krijgt het effect dat ze at random geplaatst zijn, en dat is toch niet je bedoeling denk ik.

Maar eerst, doe die snare weg en vervang hem door een paar andere, want ik kan me niet voorstellen dat ze bij jungle en drum 'n bass en wat heb je daar nog allemaal constant met 1 snare werken...

Keep it up, man! Greetz

(Ps: leuke Last.fm verzameling heb je ;) )

Flipkikker

Legacy Member
Yenneman zei:
Totaaaaal mijn muziek niet, sorry, ik kan hier niet veel over kwijt.

Neem alvast een andere snare, en smijt die spoken word sample in het begin ook maar weg, die komt rechtstreeks uit FL dacht ik?

Het idee vind ik eerlijk gezegd niet slecht, die opbouw naar een melodisch overweldigend stuk, daar zit iets in, maar het tempo van je noten klinkt veel te 'gebroken' (breaked? broken? ;) ) in mijn oren. Je krijgt het effect dat ze at random geplaatst zijn, en dat is toch niet je bedoeling denk ik.

Maar eerst, doe die snare weg en vervang hem door een paar andere, want ik kan me niet voorstellen dat ze bij jungle en drum 'n bass en wat heb je daar nog allemaal constant met 1 snare werken...

Keep it up, man! Greetz

(Ps: leuke Last.fm verzameling heb je ;) )

k, bedankt voor je comment :love:
het was eigenlijk niet men bedoeling een genre te maken, maar kzal je raad opvolgen en eens wat verschillende snares proberen :)
de vocal komt idd rechtstreeks uit flstudio :$
shame on me :p

hm, de noten zal ik nog eens bekijken...

breaked is bewust zo gezet, en niet broken
het is een afleiding van "break"
nuja... :p

Last.Fm luister ik nooit meer naar :oink:
dus was dit gemeend of niet? :$
zoja: thx, want dat zijn de liedjes die erop staan van de enkele keren datk er wel naar luisterde :)
khad al gemerkt dat je me toegevoegd had :)

TRFluffy

Legacy Member
ehmmM... da's ma niks imo...
die drumsamples zijn slecht, + het clipped ...
standaard geluiden ...
mja, wa moetk nog zeggen... niks
het klinkt gewoon niet...
sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan