boelen
Legacy Member
Ik luister altijd naar jungle fever op studio brussel.
af en toe is er een jingle (lijkt een beetje op mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob XD). Laatst was ik op pukkelpop en hoorde de jingle in een dnb dj zijn set. ik vroeg me af of iemand wist welk liedje dit was...
af en toe is er een jingle (lijkt een beetje op mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob mwoob XD). Laatst was ik op pukkelpop en hoorde de jingle in een dnb dj zijn set. ik vroeg me af of iemand wist welk liedje dit was...