Archief - [jump] xtc is get me going

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeroentjeuh_666

Legacy Member
gistere int centrum (londerzeel) gehoort en der komt zo iets van xtc is get me going in ofzoiets...

breez

Legacy Member
als het over jump gaat zalt waarschijnlijk

Raoul Zerna - X-rated love (q-ic remix)

zijn

<RAVEheart>

Legacy Member
"xtc it really gets me going, it gets me so hard i don't know what i'm doing" voor de fan


kan ook wel de angel alanis remix zijn btw....

Midgetmen

Legacy Member
Xtc, it really gets me going, it gets me so I don't know what i'm doing

da ist :p

Anoniem09

Legacy Member
Da wasse kik da die daar heeft gedraait in t'centrum! :applause:

Begonnen met mijne intro, dan Lethal MG - Going Wilder, en dan Raoul Zerna - X-rated Love (Angel Alanis remix) :)

jeroentjeuh_666

Legacy Member
echt? amai da was dar echt wee bangelijk... zoals gewoonlijk....

Koone

Legacy Member
Zalig gedraaid ze gast, kdacht van klote was ga ier worden maar van zodra da'k binnenkwam was't serieus in orde :D

Toevallig genen tracklist ergens staan? :p

Anoniem09

Legacy Member
Euhm, als ge kunt specifieren welk uur enzo misschien :p

Ma mijne set was ongeveer: (begonnen rond kwart na 1)

DJ Tjeno - Battle of Sounds intro Centrum 03febr
Lethal MG - Going Wilder
Raoul Zerna - X-rated Love (Angel Alanis remix)
Kings Of Porn Feat. Felix - Brand New Track
DJ Yargo - Jump Phony
Carunia - Get Runed (DJ Stone Remix)
Karlos Mendez - Sex-A-Phone
Greg C - Speedtalking
Trancescape - Producelast

En dan voor de rest soms wat ingesprongen met:

The Dreamteam - Thunderball (Serano Remix)
DJ Promo - Up Yours
Bootlegs van Since You've Been Gone & Don't Cha
Derb - Derb
Vorwerk - Vietnam
En nog wa jumpers

En voor de rest soms wa commerciele dingskes ingesmeten, ma dat deden mijn collega's meestal ;) Iedereen bij ons heeft zo zijn specialisatie :)

Koone

Legacy Member
K dan waarde gij zo degene die alleen maar platen speelde da'k al kende :D

Dien Going Wilder vindek wel zalig :)


Hoe noemde dien Jumpremix van Usher-Yeah da door den DJ voor u gespeeld werd, moest ge da weten?

Anoniem09

Legacy Member
Da wasse kik ook ze, allee, battlke me nen andere :p

Das van doctor bass, bootleg.

Amoeba

Legacy Member
koenpje zei:
Eerste filmke:

DJ Coone - Infected (Reverze Anthem) Was rond 1u, dikke sfeer ;)
kan ook ni anders die track is gewoon retehard -_-
dat geheel terzijde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan