Archief - [jump] The Oh!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

msn797204

Legacy Member
Hey,

Hoe noemt het liedje die men in de intro speelt op www.oh.be

En het liedje die speelt als je op de site bent. Ik heb al de zoek knop gebruikt en een paar titels gevonden van liedjes maar die zijn het niet (wss nog van de oude site) ..

Bedankt!

Cell

Legacy Member
Grooveyard - Mary goes wild

ander weet ik niet :(

edit: na een tijdje komt die hoge stem als je op de site zit, das van het liedje
DJ Pat B pres. Copycat Inc - All over me

fr1sb33

Legacy Member
Grooveyard - Mary goes wild

shut up and die pls :P
tis een remix van Lethal MG, genaamd Going Wilder
uiteraard is het een dikke ripoff van het origineel, bij gebrek aan talent om zelf een goeie plaat te maken

<RAVEheart>

Legacy Member
going wild is de titel,
going wilder heeft niets met het eerste te maken :)

yellowtigra

Legacy Member
fr1sb33 zei:
shut up and die pls :P
tis een remix van Lethal MG, genaamd Going Wilder
uiteraard is het een dikke ripoff van het origineel, bij gebrek aan talent om zelf een goeie plaat te maken

Ik weet nie of ge het beseft maar in het house circuit zijn ze al zo'n 15 jaar bezig met te rippen en te remixen van elkaars liedjes en samples... is wss wat house jong houdt...

fr1sb33

Legacy Member
Je zegt het zelf, in het house circuit. (ik vind het ook zwak, maar ik kan er nog mee leven)
Plexus - Cactus Rhythm is bvb gebaseerd op Second Phase - Mentasm, maar ze hebben toch de moeite gedaan om er een echt nummer van te maken.
Bij jumpremixen zoals deze komt het er op neer om het origineel klakkeloos te kopiëren (vooral de melodie, die het nummer zo goed maakt) en er dan een dikke bass op te zetten. (beetje overdreven, maar daar komt het op neer :P)
Als je het origineel laat horen, zal niemand bewegen (nummer is te traag o.a.), maar op de remix staan ze allemaal te jumpen.
Daar kan ik gewoon niet tegen. :s

Koone

Legacy Member
fr1sb33 zei:
shut up and die pls :P
tis een remix van Lethal MG, genaamd Going Wilder
uiteraard is het een dikke ripoff van het origineel, bij gebrek aan talent om zelf een goeie plaat te maken
Uhm, Grooveyard - Mary Go Wild (Lethal MG Remix) is van dien intro..
Going Wilder is redelijk nieuwe plaat van Lethal MG die er op lijkt, maar toch compleet anders is :p

msn797204

Legacy Member
En wat is de titel van het liedje die speelt als je op de site zelf bent?

poundi

Legacy Member
fr1sb33 zei:
shut up and die pls :P
tis een remix van Lethal MG, genaamd Going Wilder
uiteraard is het een dikke ripoff van het origineel, bij gebrek aan talent om zelf een goeie plaat te maken

Informeer u eerst voordat je uit je nek kletst. :doh: :doh: :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan