zoals de titel zegt: ben je voor of tegen jump?
omdat het de laatste tijd zeer populair is, wil ik eens weten hoeveel mensen op dit forum dat effectief graag horen.
ik ben er alvast tegen... kvind da echt nie mooi!
geef mij maar veel liever een goede rock-plaat
VOTEN MAAR!
