Archief - [jump] Nick B - Jumping is not a crime

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bastaspast

Legacy Member
Iedereen maakt jump, dus ik wou ook ies eentje maken om te kijke oe moeilijk/makkelijk het allemaal wel is, kijk ja manne dit is men resultaat ... afbreken mag, kneem er geen aantekeningen van ...

ik ga er zeker niet verder in produce, het is mij iets te 'weinig' uitdaging, de melodie in men track heb ik gekregen van Tr Fluffy en dj Iresh

met andere woorden enige dat niet door mij gemaakt is, is de pianoroll
ik vin het resultaat zeker ni veel lager dan wat de 'jump' producers hier presteren

linkske => http://www.psychobass.be/set/Nick B - Jumping Is Not A Crime.mp3

grtz B

ps: heb het technisch toch nog beetje hoger wille houde ( heb ook wa techy instrumenten gebruikt )

bandarlog

Legacy Member
:D

En zie voila... plz post er nog is bij hoe lang je er juist aan gewerkt hebt ;)

En dees vind ik al even hoereslecht qua smaak...MAAR hier zit tenminste iemand achter dat iets van producen kent! Ik zou zeggen: gaat ervoor! Als dees uw eerste jumpnummer is en da zit zo simpel in mekaar gade der garanti nog geld uit halen.

Yenneman

Legacy Member
W0000j000!!!

Wanneer gade em releasen?:p

(sarcastisch postje)

Anoniem09

Legacy Member
Mja, tis wel evenwaardig als de andere jump producers hier, maar om alles op te heerlijken zoals de posts hierboven vinnek wa te ver gaan :)

De loop van de clap in het begin .. zit wat ambetant ineen. Sound van de melodie is redelijk plat, maakt daar een vette sound van en die track schuurt wel lekker. Voor de rest is het gewoon standaard bass onder zetten :)

Maar in het algemeen ligt de kwaliteit wel hoog ja :)

Spijtig dat jet de melo niet zelf gemaakt heb, kzou meteen een stuk enthousiaster zijn.

Wonder

Legacy Member
Zit wel redelijk goed in mekaar ;) wel dikkere synth gebruiken ... melodie is goed maar word verkracht door die synth nu ....

Bastaspast

Legacy Member
@ bandarlog, goh hoe lang heb ik hieraan gewerkt, 2 avondjes ? ofzo
uurke of 5 a 6 ?

en ja miss de synth ja, kvin het al bij al 'luid' op monitors wel goed genoeg klinke vergeleke mee tracks van dj COONE die toch soms nog pakske kaler klinke zu , no offence

nuja hiermee wil ik geen eer streken, jump is men ding toch niet!

anywayz vo alle andersdenkenden, JUMP FOR THE WAY!

grtz B

Xavez

Legacy Member
rofl basta :p. Eigenlijk een leuke "jump"track :D Zou zeker aan slaan volgens mij xD Zeker die climax ietske verder dan het midden... Iow :D ik begin spontaan in mn handen te klappen.

Enkel de vocals vind'k niet zo geslaagd. Ik zou die door een computerstemsimulatie halen ofzo :)

NinjaTune

Legacy Member
dit wordt de nieuwe breezahbom!

nee et valt dik goe mee (als je bekijkt wa er al dan niet allemaal gereleased wordt) echt cava hoor.

en wat heb je nu geconcludeerd? dat het moeilijker is als het blijkt of net niet?

DJ Payne

Legacy Member
wel... Kmoet zeggen dat dit ver van slecht is :) maar de synth mag wat harder idd... Voor de rest vind ik het heel goede melodie zit goed in elkaar behalve die clap past niet echt goed maar das niet zo erg... Kben ook bezig aan nieuw jumpschijfke en het klinkt al goed :) maar je bent ook al langer bezig met producen he ik ben ong 4 a 5 maand bezig met dit en ook gwn als ik tijd had... Nu veel meer bijna elke avond zouk zo zeggen... Maar ok doe zo voort man!

Dj Aero

Legacy Member
tis wel een toffe poging, de kick vind ik slecht. voor de rest wel tof gemaakt. de melodie ken ik precies mor soit, hij past wel in een jump schijf... ik wil em remixeeeeeeen

TRFluffy

Legacy Member
Lexic... misschien komt dees plaat uit op vinyl (dj iresh' en mijn versie dan wel)

we zien wel wat het geeft

plaat heet trouwens : DJ Iresh ft. The Fluff - Freefloats On The Run (<naam producer> remix)

(er is geen original, want we doen direct elk een versie ;))
hopelijk komt ie uit :)

&lt;RAVEheart&gt;

Legacy Member
uw intro is wel schitterend met die basstoon, da's eens iets anders als een claploopke
melo valt aardig mee (da's dan weer meer een compliment richting fluffy :p)
niet slecht moet ik zeggen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan