Bastaspast
Legacy Member
Iedereen maakt jump, dus ik wou ook ies eentje maken om te kijke oe moeilijk/makkelijk het allemaal wel is, kijk ja manne dit is men resultaat ... afbreken mag, kneem er geen aantekeningen van ...
ik ga er zeker niet verder in produce, het is mij iets te 'weinig' uitdaging, de melodie in men track heb ik gekregen van Tr Fluffy en dj Iresh
met andere woorden enige dat niet door mij gemaakt is, is de pianoroll
ik vin het resultaat zeker ni veel lager dan wat de 'jump' producers hier presteren
linkske => http://www.psychobass.be/set/Nick B - Jumping Is Not A Crime.mp3
grtz B
ps: heb het technisch toch nog beetje hoger wille houde ( heb ook wa techy instrumenten gebruikt )
ik ga er zeker niet verder in produce, het is mij iets te 'weinig' uitdaging, de melodie in men track heb ik gekregen van Tr Fluffy en dj Iresh
met andere woorden enige dat niet door mij gemaakt is, is de pianoroll
ik vin het resultaat zeker ni veel lager dan wat de 'jump' producers hier presteren
linkske => http://www.psychobass.be/set/Nick B - Jumping Is Not A Crime.mp3
grtz B
ps: heb het technisch toch nog beetje hoger wille houde ( heb ook wa techy instrumenten gebruikt )


