Wover
Legacy Member
http://home.planet.nl/~Sandt028/fransestampdans.wmv
het eerste
Ik ken et wel, als ge't zegt zal'k wel zo'n "ahja" gevoel krijgen, maar nu kan ik er toch echt ni opkomen
trouwens die eerste moves moet ik toch eens onder de knie proberen te krijgen ze
het eerste
Ik ken et wel, als ge't zegt zal'k wel zo'n "ahja" gevoel krijgen, maar nu kan ik er toch echt ni opkomen

trouwens die eerste moves moet ik toch eens onder de knie proberen te krijgen ze
