Archief - [jump] 1 nummer gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoFear|Endlezz

Legacy Member
Een jumpnummer met sample "hahahah... white power" (schelle stem)

Sample is bekend van een nummer uit de jaren '70 of '80 en heeft geen
racistische connotatie in dat (origineel) nummer, voor ik iedereen hier op
m'n dak krijg :)

Iemand een idee? Heb het nummer gehoord twee weken geleden in The Oh! te Brugge


thx

sebbonny

Legacy Member
jonges toch NEEN, DHT heeft NOOIT een nummer uit gebracht da White Power heet.

nummer is trouwens X-Elerator - Vibes

NoFear|Endlezz

Legacy Member
kdacht ook ni da DHT da ooit had uitgebracht, maar na ff zien op LimeWire blijkt er wel degelijk "DHT - White Power" te zijn, al zal da wschl een of andere neonazi zijn die da verkeerd heeft gerenamed :)

en idd, tis X-Elerator met Vibes, thx! :D
als ik nu ook nog es wist hoe 't origineel noemde... khad da beter ineens gevraagd wschl :)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Tuurlijk, zukke nummers worden altijd gemaakt door een of andere extreme racist/facist en zetten het dan onder een andere naam.
DHT kan het zich niet permitteren om een liedje uit te brengen onder de naam "white power". (en dan nog es legaal ook... no way :p)

Zelfde als Neophyte - Sieg Heil, je moet al echt naïef zijn om te geloven dat da een echte release is van hun. ;)

sebbonny

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Tuurlijk, zukke nummers worden altijd gemaakt door een of andere extreme racist/facist en zetten het dan onder een andere naam.
DHT kan het zich niet permitteren om een liedje uit te brengen onder de naam "white power". (en dan nog es legaal ook... no way :p)

Zelfde als Neophyte - Sieg Heil, je moet al echt naïef zijn om te geloven dat da een echte release is van hun. ;)

voila

Koone

Legacy Member
kword daar zot van me al die downloadnamen
dernet zag'k nog ene op msn luisteren naar
Dj Furax - Wamassou
:ironic:

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Koenekeuh zei:
kword daar zot van me al die downloadnamen
dernet zag'k nog ene op msn luisteren naar
Dj Furax - Wamassou
:ironic:

nog zo'n voorbeeld is

"da tekno warriors" - put da needle on da record

:rofl: :rofl: :rofl:

conclusie? downloaden zuigt

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Koenekeuh zei:
kword daar zot van me al die downloadnamen
dernet zag'k nog ene op msn luisteren naar
Dj Furax - Wamassou
:ironic:
Bijna ALLES is DJ furax. :rofl:
noobs. :p


Noem es 3 jump-dj's:
- DJ Furax
- eeeeuh... DJ Furax
- hmmm, heb ik DJ Furax al gezegd?

Lamsednav

Legacy Member
DJ Furax - Mad Traxx (The Remixes) [Nord-Way]

Binnenkort op plaat ze

agrash

Legacy Member
Koenekeuh zei:
kword daar zot van me al die downloadnamen
dernet zag'k nog ene op msn luisteren naar
Dj Furax - Wamassou
:ironic:
:rofl:

kheb eens gezien van iemand van msn: dj franky dux - on the floor :wtf:

.alone

Legacy Member
srry dan als ik mis was, mr ik kan ook alleen maar conclusies trekken uit wat ik in mijn bezit heb..

is wel verhelderend :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan