Archief - Joy Division

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NubCake

Legacy Member
Yow,

kzen op zoek naar een cd da ik een dikke 9 jaar geleden ooit eens ergens gezien en geluisterd heb maar kan hem nergens vinden -.-
Kzoek achter de naam van de cd !

Het was een cd met alle covers die gemaakt zijn op het lied Love will tear us apart van Joy Division
of als iemand hem thuis heeft liggen laat iets weten !

NubCake

Legacy Member
thx beide die wiki link haddek zelf al bekeken, maar ik vrees dat het een cd is die niet is uitgebracht door hun zelf, daarom dat ik hem niet vind =)

Skyscraper

Legacy Member
Dus maw een compilatie? Bah.
Check Unknown Pleasures gewoon, wa 'n plaat!

BongZrGooD

Legacy Member
Alle covers? Love will tear us apart is meer dan 80 keer als cover uitgebracht. Misschien interessanter om op zoek te gaan naar zoveel mogelijk versies en ze dan zelfs als compilatie te branden. Waarmee ik op geen enkele manier wil suggereren dat dit niet legaal zou moeten gebeuren natuurlijk. Maar ik denk dat het internet de enige manier is om deze versies te vinden, zeker de meer obscure. En dan kan je de versies van oa Paul Young skippen natuurlijk...

Groetjes,
BongZ

Burntfaceman

Legacy Member
Berter zei:
Dus maw een compilatie? Bah.
Check Unknown Pleasures gewoon, wa 'n plaat!
+ Closer , ze hebben misschien maar in de tijd 2 platen uitgebracht maar ze zijn allebei :love:

JelleSampleThis

Legacy Member
Joy Division was een live band dus check hun live album...
Imho een van de beste cds die ik ken...

sevencrowns

Legacy Member
Al wie de genialiteit van Joy Division weigert de erkennen verdient een nekschot. Godenband. Ik heb er geen woorden voor. (Sorry voor de off topic)

Vlees

Legacy Member
een live band ja ? hun studio albums liggen hier ook vaak op hoor

Bart Religion

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Alle covers? Love will tear us apart is meer dan 80 keer als cover uitgebracht. Misschien interessanter om op zoek te gaan naar zoveel mogelijk versies en ze dan zelfs als compilatie te branden. Waarmee ik op geen enkele manier wil suggereren dat dit niet legaal zou moeten gebeuren natuurlijk. Maar ik denk dat het internet de enige manier is om deze versies te vinden, zeker de meer obscure. En dan kan je de versies van oa Paul Young skippen natuurlijk...

Groetjes,
BongZ

Van covers gesproken. KARMA TO BURN die Twenty Four Hours covert is echt geniaal

NubCake

Legacy Member
wel mss kent iemand de specifieke cover die ik zoek
het is love will tear us apart in een soort van mmm

Jungle nature sounds jasje >.<

Krayola

Legacy Member
NubCake zei:
wel mss kent iemand de specifieke cover die ik zoek
het is love will tear us apart in een soort van mmm

Jungle nature sounds jasje >.<

Ik zag jungle, dus ik dacht een beetje aan Squarepusher. Die heeft daar ook een cover van gemaakt (op het album: Do You Know Squarepusher?).
Weet wel niet of dat degene is die jij bedoelt natuurlijk :).

VergeX

Legacy Member
Ik heb hier wel een compilatie cd van Joy Division nummers maar dat is met covers van verschillende nummers.

Cd heet End, The Music Of Joy Division.

Covers van Girls Against Boys, Moby, Low, Tortoise, Kendra Smith, ea.
De Love Will Tear Us Apart cover is van Stanton - Miranda.
Misschien helpt u dat iets?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan