Expancion
Legacy Member
Muziek van tegenwoordig... ook ni egt meer wa ze was hé?
kzou wel willen weten naar wa voor muziek jullie luisteren en wat jullie egt stoort..
Ik luister graag naar de goeie ouwe 60's and 70's
The Beatles, The Stones, The Doors, Jimi Hendrix Experience.. ik kan nog wel ff doorgaan
én wat mij stoort is tecktonik of hoe ge da tegenwoordig ook schrijft..
Care to join me?
kzou wel willen weten naar wa voor muziek jullie luisteren en wat jullie egt stoort..
Ik luister graag naar de goeie ouwe 60's and 70's
The Beatles, The Stones, The Doors, Jimi Hendrix Experience.. ik kan nog wel ff doorgaan
én wat mij stoort is tecktonik of hoe ge da tegenwoordig ook schrijft..

Care to join me?

