Archief - Jordan & Baker - Explode(Subsume 2006 Remix)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Senturio

Legacy Member
wel vandaag was nog eens zo een rustig dagje dus heb nog maar eens een trancertje afgewerkt en zoals gewoonlijk total free to download.

het minste wat je in ruil kan doen is laten weten wat je er van vindt zodat ik mss nog veranderingen kan aanbrengen

Jordan & Baker - Explode(Subsume 2006 Remix)


grtzzz sent.

Baloo

Legacy Member
Goede track , mits enige aanpassingen.

Bass, zit weinig rond de 50 hz, mss iets meer sub insteken ?

Buildup is te heavy , neem de tijd, en niet teveel rev crashes gebruiken, want dit stoort wel een beetje.

Kick mag dieper en breder , kvind hem niet zo goed.


Mooie atmo en fx, vrij professioneel.

Goede track,
Bram

Desperatozz

Legacy Member
uw afmixing zit niet echt snor

crashes te hard, kick ligt er echt bovenop ... melodie is niet helder genoeg en de echte basslijn is nauwelijks hoor/voelbaar

voor de rest best een OK track

leuke opbouw ...

welja ... op die afmixing en helderheid na is ie speelbaar :D

Dj Aero

Legacy Member
ik vind de basses enzo niet mooi. er zitten wel mooie professionele sounds in... het heeft geen dansbare stukken, tis allemaal zo gewoontjes en braaf. terwijl de originele versie veel dansbaarder is.. dit is geen mooie melodie, spijtig dat je er zoveel tijd in hebt gestoke want er zit geen gevoel in

Senturio

Legacy Member
Nieuwe versie online :) jullie hadden compleet gelijk.

nieuwe synth en kick en de bass wa verhoogt.

::PDX::

Legacy Member
ik vind de track super, tot zeer zalig mega bangelek goed :)
maar is zit een maar aan, +/- rond de 2min 05 begint er zo beatje met het
opkomend deuntje, je zou het beatje is moete weglate daar. Vraag me af
of de track dan beter klinke gaat? En waar zijn onze stemmetjes van
explode zelf gebleve? :)
Alvast, goed nummer

DenoN^

Legacy Member
luister es goed, dan gade de voice wel horen van is it not beautifull to watch the sun rise, and the dark explode into the light

::PDX::

Legacy Member
mjah, maar het mannelek pc stemmetje vond ik wel iets geve in de track maar kvind em zeer goed dus... laat'm maar zo :D

eddie

Legacy Member
persoonlijk vind ik de kick op niks trekken, hij mag dieper en minder droog
ik zou ook idd bij de opbouwe van de climax de kick weg laten voor zo'n 'stilte voor de stom' effect ;) anders verrade het al

Senturio

Legacy Member
thnx voor de reply's :) en van die vocal jah ik vond de originele niet dus ja heb ik maar zelf ingesproke en wat vervormt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan