Archief - IsSeN - work in progress (HardTechno)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj Aero

Legacy Member
jaja, we zijn weer actief in het producen. dit keer heb ik men voetjes eens in het hardtechno gebeuren gezet, hint zijn welkom om deze track af te maken (als het de moeite is). iemand een tip hoe ge in godsnaam moet beginne aan da lieke?

klik

Edit: op headphones klinkt hij te bassig, iemand met monitors?

Dj Aero

Legacy Member
ik heb de full versie al eens gemaakt, ik latem hier staan want vind het te stom een nieuw thread te starte

http://www.electrobel.be/muzik/7318/Pounding

de track is eel repetitief en tamelijk kort. ik heb de nadruk proberen te legge op de fills. alles is zelfgemaakt dus geen geripte loops.

Track is gemaakt met FL, nadien bewerkt in Audacity.

het is een beetje inspired by Yohi Biomehanika - rain.

Hope u like it

Anoniem09

Legacy Member
Hard techno is niet echt mijn stijl, maar deze klinkt wel goed voor hard techno :)

Voor de rest kan ik je geen tips aangeven aangezien ik er te weinig van afweet :)

Bastaspast

Legacy Member
omfg nice :S

zoiets kan ik geeneens ni :S

remix ?

dit is echt vetjes

TRFluffy

Legacy Member
da staat ier nie zo luid maar met m'n monitors trilt m'n stoel wel al... zonder da het echt bassig KLINKT... hmm .. hm mss toch iets minder op de bass
hoor ik daar een Fruity loops hihat :p

Het is wel tof ja en 't klinkt goed hehe (y)

Dj Aero

Legacy Member
1) alles zelf gemaakt, is geen remix
2) hij is inderdaad zeer bassig, ik had gedacht dat het wel zou meevalle
3) ik denk dat je geen fruity loops hat hoort :) het heeft ver wel van weg als je de hoofd hat bedoeld :)

bedankt voor de commentz al. heeft er niemand een idee hoe je zo een typische techno fill kan maken die zo precies reverse blijft hangen en versnelt

als je goed oplet, hoor je zo op de kick en in het geheel een speciale delay. ik heb op de mainchannel een ambience gezet en een bepaalde preset. zonder die klinkt et redelijk kaal maar die maakt het gewoon af vind ik

eddie

Legacy Member
ik weet nogaltijd nie oe ge techno maakt en da is eigenlijk het enige genre dak wil maken :)

nice job !

teknite

Legacy Member
Klinkt wel goe

Aangezien ik niks van producen ken, kan ik u hier ook geen raad ingeven...

Alleen misschien een beetje té repititief? mag wel bij techno, maarja

Rage

Legacy Member
1 woord:

amai

Ik prul zelf ook al een tijdje met fruity loops (een jaar nu ongeveer) en zoiets kan ik nie bereiken. nice!

Arcko_Drazen

Legacy Member
Vewwy nice :) ben sinds 3 dagen ook begonnen met producen. Respect

Met wat gemaakt?
Ok, me fruity loops dus :) had ni alles gelezen :p

AD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan