BumbleBee
Legacy Member
Hi
Na lang twijfelen heb ik dan toch een topic opgestart... Hoop dat het niet té zinloos is maar kom.
Ik heb gisteren een Ipod nano gekocht. Het is niet mijn eerste mp3, maar ik kom wel van een gewone Philips met batterij. 8) Dit is dus allemaal erg nieuw voor me, ...
Ook ITunes is nog wennen!
Nu heb ik er blijkbaar per ongeluk praktisch mijn hele documentenmap op geplaats, en nu vroeg ik me af hoe ik dit ongedaan kan maken. Hoe smijt ik dit hele gebeuren terug van mijn Ipod?
Bedankt!
Na lang twijfelen heb ik dan toch een topic opgestart... Hoop dat het niet té zinloos is maar kom.

Ik heb gisteren een Ipod nano gekocht. Het is niet mijn eerste mp3, maar ik kom wel van een gewone Philips met batterij. 8) Dit is dus allemaal erg nieuw voor me, ...
Ook ITunes is nog wennen!
Nu heb ik er blijkbaar per ongeluk praktisch mijn hele documentenmap op geplaats, en nu vroeg ik me af hoe ik dit ongedaan kan maken. Hoe smijt ik dit hele gebeuren terug van mijn Ipod?
Bedankt!
