Mister DLicious
Legacy Member
Llootjes! 
Ik zoek momenteel de intro van het VTM-programma "Allez Allez Zimbabwe" maar ik vind het niet echt direct ergens (tenzij derden zoals wij het hebben opgenomen ofzo). Zou iemand aub me kunnen zeggen waar ik het videofragment kan vinden van de intro oftewel, zou iemand aub (als die het opgenomen heeft) het betreffende fragment online willen plaatsen op zijn/haar space?
Alvast bedankt!
Greets, Mister D.

Ik zoek momenteel de intro van het VTM-programma "Allez Allez Zimbabwe" maar ik vind het niet echt direct ergens (tenzij derden zoals wij het hebben opgenomen ofzo). Zou iemand aub me kunnen zeggen waar ik het videofragment kan vinden van de intro oftewel, zou iemand aub (als die het opgenomen heeft) het betreffende fragment online willen plaatsen op zijn/haar space?
Alvast bedankt!
Greets, Mister D.