Archief - [interessepeiling] 2x CD100 + Beat 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
Gedag,

Ik ben van plan om een deel van mijn gear eventueel na mijn examens te verkopen. De reden van verkoop is dat ik een tweede nieuwe cd (-turntable) - speler ga kopen.

Bij deze wou ik nagaan of er misschien enige interesse zou zijn in deze cd spelers en mixer.

- 2 x JB Systems CD 100 CD spelers: (view)
gekocht aan 220 euro het stuk. Nieuwprijs staat die nog aan 200. Goedkoopst te vinden nieuw aan 193 euro.

- 1 x JB Systems Beat 4 mixer:
(view)
Nieuw gekocht aan 225 euro. Nieuwprijs goedkoopst 173 euro.

Dit alles zou ik wegdoen moest ik er 225 euro voor krijgen.
Onder de 200 doe ik het niet weg, omdat ik het uiteindelijk zelf nog kan gebruiken (op kot).

Het gerief is zo'n 2 jaar oud. Geen mankementen aan, alleen kraakt 1 van de 4 upfaders van de beat 4 en is de crossfader ook niet optimaal. Maar ik denk dat da gewoon die jb is. Nogal logisch dat ik het beoordeel als niet optimaal als ik atm met een penny & giles crossfader mix :p

Laat van u horen.

Ook nog een handig weetje,

Liefst regio brugge, west-vlaanderen. Geen zin om dit alles met de post etc beginnen op te zenden.

Een goeie set voor een beginner met gering budget. Of voor iemand die denkt dat het dj'en iets voor hem is, maar het nog niet zeker is en er nog niet veel geld wil aan uitgeven. Dit alles heeft mij nieuw 665 euro gekost. 225 euro vind ik dan ook wel een aardige prijs voor een ganse set voor de beginner.

Gegroet

LexiC

Edit: Verkocht

NinjaTune

Legacy Member
bedoel je dan dat je het ganse pakket zou kopen of enkel de cd spelers?

ripz

Legacy Member
mss wel interesse in het totaalpakket, laat het nog wete, regio zit wel goe (x

NinjaTune

Legacy Member
Ik doe er ook de kabels bij van de cd spelers naar de mixer voor dezelfde prijs, die zaten er origineel niet bij, heb ik dus ook nog eens extra moeten kopen.

Je kan er alvast nix mis mee doen als je weet dat het ganse pakket een klein beetje boven de nieuwprijs van 1 cd speler ligt :)

onsmozes

Legacy Member
225 is een mooie prijs. mocht ik wat geld teveel hebben dan nam ik het zo mee :)

NinjaTune

Legacy Member
Ook wel even vermelden dat er kans is dat ik de dozen niet meer heb (kzou es op zolder moeten kijken ma ik vrees ervoor, wegens een grote opkuis van e half jaar geleden op zolder ;p). Nuja dat is waarschijnlijk geen struikelblok, want dj gear koop je nu eenmaal om te gebruiken ipv het in z'n doos op te bergen ;)

NinjaTune

Legacy Member
Oké dan sta jij genoteerd als eerste koper.

Indien iemand bereid is er meer voor te geven, kan die dit hier altijd melden.

NinjaTune

Legacy Member
Oké gear is verkocht, bieden is gedaan.

Reden is omdat ik een cd speler ga kopen waarvan er slechts nog 1 stuk op voorraad is en dus niet nog enige tijd wachten te bestellen.

Thread mag geclosed worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan