Archief - Info ivm CD-players & Mixer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Wicked-

Legacy Member
Na anderhalf jaartje draaien met vinyls zouk graag mijn set up thuis wat uitbreiden ...

Ik zoek deftige CD-players met een maximum budget van 300 euro ...
Daar moeten geen effects a la de denon-6000 ofzo opstaan .. De basis is al goed :) ..

Verder zoek ik ook een nieuw mengpaneel .. mijn huidige mengpaneel is na anderhalf jaar al grotendeels naar de knoppen gespeeld .. krakende faders en knopjes waardoor het volume plotse boosts krijgt of soms maar via de linkerbox speelt .. vrij frustrerend ..
Ik zoek een mengpaneel met 4 channels en bij voorkeur met VUmeter voor een budget van 200 (niet denderend veel I know)

graag jullie aanraders :)
grtz

Dj San

Legacy Member
Ik verkoop momenteel 2 nieuwe cd-spelers.
Add me even op msn (zie pm).

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Als je wil, ik ben aan het overwegen voor men cd-spelers buiten te doen omdat ik wat beter materiaal zoek (speel enkel cd's).

Numark CDN 22 MK4

4 maand oud, nog in perfecte staat enal, doos heb ik wel nimmer.

Das heel basic maar je kan er wel wat mee doen, zeker als je normaal vinyl draait.

Geef maar een prijsje (of anderen, ben niet goed in die dingen).

Real

Legacy Member
Dubbele CD-spelers of enkele?

Als mengpaneel zou ik ff doorsparen voor de Reloop RMX-40 BPM (zonder FX) of de DSP-versie (mét FX). Want een 4-kanaalsmixer voor 200 euro gaat nergens op trekken. Voor 2-CDspelers en 2 draaitafels hebt ge trouwens aan een 2-kanaalsmixertje genoeg (als ge omschakelt tussen phono/line). Misschien eens kijken of ze de Gemini UMX nog ergens hebben?

-Wicked-

Legacy Member
ja kweet dak me nen 2-kanaal-mixer da ook kan .. ma ik ben nogal ne speelvogel en mix soms meerdere plaatjes door elkaar .. en nnen 2-kanaal is dan gewoon ni echt practisch ..

Real

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
Gemini UMX is 3kanaals = 2phono, 3 line, 1 mic
I know, maar voor dit budget is dat wel de beste oplossing. Voor een 4-kanaalsmixer ga je met 200eur niet ver komen.

Jaws

Legacy Member
meer dan 3 kanalen hebt ge eigenlijk ni nodig imo (als er toch minstens 2 zijn waar ge phono en line-in op hebt), switchen tussen phono/line-in ga ook geen zeer doen he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan