superlarz
Legacy Member
Er wordt geregeld een liedje op radio / op feesjes gespeeld waar de volgende lyrics zijn achter gezongen "If i can't have you, i don't want nobody baby, ..."
Het is Dance achtig en gezongen door een vrouw.
heb al op youtube zitten zoeken en het is niet:
adam lambert - if i can't have you
yvonne elliman - if i can't have you
kelly clarkson - if i can't have you
het kan natuurlijk altijd een remix hier van zijn...
Het is Dance achtig en gezongen door een vrouw.
heb al op youtube zitten zoeken en het is niet:
adam lambert - if i can't have you
yvonne elliman - if i can't have you
kelly clarkson - if i can't have you
het kan natuurlijk altijd een remix hier van zijn...