Archief - Iemand versuz deze avond??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TipqiE[BE]

Legacy Member
tis weer stella student night!!
gene inkom
bier aan 1 euro
goeie muziek

dat is hoe het moet zijn mense!!

Wie komt :D

edit: sorry,kdacht dat het ook in algemeen mocht,theeft onrechtstreeks wel met muziek te maken omdat het om het feesten gaat ;)

TipqiE[BE]

Legacy Member
neen,kwou daar gewoon wat over praten omdat ik het altijd zo geweldig vind,kga met kameraden dus,mja kvraag het wel ergens anders,khad het kunne denken zo een reacties te krijge

^^pathfinder^^

Legacy Member
stella night = crap muziek + jonge sletjes(15 jarigen die passen van vriendinnetjes gebruiken) + Bikkembergs en De puta Madre primaten.

dus big nono 4 me.
en als ik er al naar toe zou gaan, zou het zijn omdat het merendeel van mijn vrienden er zit

Babs

Legacy Member
tforum hier is toch wel wat professioneler dan de gemiddelde "hoeveel kost het bier op sensation" en "wie gaat er naar da?" threadjes :wtf:

Scruwdriver

Legacy Member
wie ga't er morgen mee naar the Oh in brugge @ studiohall ??
stuur anders ff een pm'ke ;)

tzijn de €urodeals
je ingang je krijg dus terug betaalt in drankbonnetjes :o

Vette Hoop

Legacy Member
Als we even de feestjes op donderdage in de Versuz analyseren:

Bij zo een aanbieding (lage prijs, geen inkom) kijken we altijd vanuit het perspectief van de fuifganger. Dit is verkeerd.

We moeten vanuit het marketingperspectief van de discotheek zelf kijken. Versuz zal nameijk niet deze donderdagen organiseren om de student een plezier te doen. Wel zal Versuz deze donderdagen laten doorgaan omdat ze een inkomen hierin ziet.

Verdere uitleg: de student (van het hoger onderwijs) kan gezien worden als een persoon die zijn grenzen wil aftasten en verruimen. Uitgaan op donderdag is uitdagend en tegelijk een beetje tegen de regels in. Dit is waarom het uitgaan op donderdag zo spannend en sfeervol maakt.
Versuz neemt aan dat in het algemeen de student minder geld bezit dan de gemiddelde werkmens. Ook het feit dat weinig mensen beschikbaar zijn op donderdagen (omdat ze de volgende dag verplicht zijn te werken of naar het middelbare schoolke gaan) zal de inkom- en drankprijs doen dalen.

Dat er 15-jarige sletjes en middelbaar snobkes rondlopen dan, is een fout in deze marketing van de Versuz. De lage prijzen zullen niet alleen hogere, maar ook middelbare studenten aantrekken. En in deze tijden van postmodernisering gebeurt het ook wel dat middelbaar studentjes kunnen op stap gaan op donderdag (vermits vrijdag vrij, toch mogen van ouders, enz.).
De reden waarom Versuz hier niets aan doet, is omdat ze aan dit extra volk (middelbaar studentjes) meer een groter inkomen kunnen bekomen.
Wat Versuz vergeet is dat hieronder de kwaliteit van de feestjes, en ook indirect de muziek zullen onder lijden.

w00p

Legacy Member
Hmmz, ja studenten gaan uit op donderdag omdat het "niet gebruikelijk" is?
Trut...

XA4

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
stella night = crap muziek + jonge sletjes(15 jarigen die passen van vriendinnetjes gebruiken) + Bikkembergs en De puta Madre primaten.
^^pathfinder^^ zei:
en als ik er al naar toe zou gaan, zou het zijn omdat het merendeel van mijn vrienden er zit
Jij bent de foute vrienden tegen het lijf gelopen?

Ben zelf eens op een donderdag geweest.
Was toen veel te veel volk, ontzettend warm, en ja, de muziek... uitgezonderd die paar zeldzame goede nummers (bv. 3 Doors Down - Kryptonite) was er voor mij weinig naar mijn smaak.
Voor de Stella's is het ook al niet de moeite, aangezien ik geen bier drink.
Aangezien ik moet werken op vrijdag, vind ik het dus niet erg dat het mijn ding niet is.

TnG-

Legacy Member
wete wa funny is, mensen die de unieftaal bovenhalen & subtiel hun studiekeuze laten doorschijnen op fora's

ik gok op TEW

jaja, zo zou je het wel kunnen stellen. uitgaan op donderdag zou best een verborgen en ondertukte vorm van jeugdelinquentie zijn, denkt u niet waarde collegas?

ot: neen

Phuture

Legacy Member
Vette Hoop zei:
Dat er 15-jarige sletjes en middelbaar snobkes rondlopen dan, is een fout in deze marketing van de Versuz.

Dit is wel wat overdreven ;) Ik zie vaak -18jarigen geweigerd worden..
En dat er middelbare sletjes aanwezig zijn die op zoek zijn naar college-cock, daar heb ik persoonlijk niets op tegen :)
Ik vind de versuz op donderdag wel goed (ik kom er meestal wel pas aan rond 02u00 in een 'ik-kan-de-wereld-aan zatte bui)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan