Tha Soul
Legacy Member
Overlaats een liedje gehoord, waar ik mij jammer genoeg niets meer van herinner.
Ik heb toen opgeschreven:
"zware" mannenstem
Tu...Tu.... I Believe
(tu...tu... is de melodie, en dan zegt een mannestem dus I Believe of We Believe)
En als ik mij nie vergis was het zo een beetje electro/disco/poppy muziek.
Ik weet da het nie makkelijk is, ma moest iemand er een idee van hebben, alvast bedankt!
Ik heb toen opgeschreven:
"zware" mannenstem
Tu...Tu.... I Believe
(tu...tu... is de melodie, en dan zegt een mannestem dus I Believe of We Believe)
En als ik mij nie vergis was het zo een beetje electro/disco/poppy muziek.
Ik weet da het nie makkelijk is, ma moest iemand er een idee van hebben, alvast bedankt!
ad: