Archief - [hulp] www.decks.de

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el_amante

Legacy Member
Hey,

Ik ben van zin om mij wat vinyls aan te schaffen van www.decks.de.
Maar aangezien het de eerste keer is dat ik iets bestel via die site en ook in Duitsland, zou ik graag wat meer info hebben van mensen die er al hebben besteld.
Als ik mijn vinyls enzo allemaal aanduid die ik wil kopen, klik ik op bestellen en moet ik zo een formulier invullen.
Ik vul mijn gegevens in ... .
Maar wat neem ik dan het beste?
VORKASSE (dat is overschrijving zeker?) en dan laten verzenden met DPD aangezien dit het goeie koopst gaat uitkomen of moet ik iets anders nemen?
En dit zijn dan waarschijnlijk de gegevens die ik zal nodig hebben bij het overschrijven?
Inhaber: Rupnow & Schmidt GbR
Bank: Deutsche Bank
BLZ: 130 700 24
Kontonummer: 703 56 11
IBAN: DE 55 1307 0024 0703 5611 00
SWIFT/BIC: DEUTDEDB145

En als ze het geld ontvangen hebben, hoelang duurt het dan ongeveer wanneer ik mijn vinyls ontvang?


Alvast bedankt voor de hulp :)

Sabe

Legacy Member
vorkasse = op voor hand betalen :)
beste is idd met DPD laten versturen.

de verzending duur 3 tot 10 dagen
naar belgië is da meestal 3 dagen :)
als ge geluk hebt soms 2

dunno

Legacy Member
vorige week vrijdag betaald, donderdag ontvangen, met Deutsche Post.
Geen paniek, goeie shop :niceone:

Miesjel

Legacy Member
Eén ding: nooit DHL nemen. Vroeger was alle verzending boven 200 euro gratis, ook DHL, dus namen we altijd dat. Daarna is het veranderd en werd DHL betalend, ook boven 200 euro bestelling. Omdat ze dat in piepkleine letterkes erop gezet hadden, hadden we het niet gezien en moesten we 68 (!!!) euro verzending betalen. Laat u niet vangen ;)

Voor de rest bestel ik al meer dan drie jaar van decks, het is zo goed als mijn enige winkel...

el_amante

Legacy Member
Alle 3 al bedankt om te helpen e :niceone: .
Maar nog 1 vraagske voor de zekerheid, dat ik hier geen gepeperd faktuur'ke krijg e. :)
Als ik met overschrijving betaal, moet ik "Vorkasse" aanduiden e?

Als ik dat weet, laat ik jullie gerust! :)

dunno

Legacy Member
Yep, dan krijg je een email met daarin je bedrag.
*Let wel : Toen ik ik +200 EUR bestelde (geen verzedingskosten), kreeg ik 1 mail met het bedrag.

Toen ik voor zo'n 100 EUR bestelde, kreeg ik 1 mail. Ik schreef dat bedrag over en da maandag daarop kreeg ik er 1 waarin ik meer moest betalen (verzendingskosten). Later dat klein bedrag appart betaald.

Dus ik weet niet of je nu 1 of 2 mails gaat krijgen, maar als je verzendingskosten hebt via deutsche post (-200 EUR), tel ze anders bij het bedrag van u vinyls hé! (dat ge ni denkt van : Ah ze zijn vergeten de verzendingskosten aan te rekenen :))

el_amante

Legacy Member
1: Meck - Thunder In My Heart Again (Catamarans Remixed Re-edit)
4: Marcella - Stabbing Sally
5: Mylo Ft. Freeform Five - Muscle Car (Sander Kleinenberg Remix)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan