Anoniem07
Legacy Member
Hej
Ik ga deze maand een nieuwe monitor aanschaffen.
Hiermee bedoel ik een Actieve Speaker, die graag +/- 200 Watt RMS, of een goed rendement (dus minder watts in ruil ofzo) heeft.
Graag degelijk kwaliteit, kan iemand mij bepaalde speakers aanduiden ?
Mijn budget ligt ongeveer tussen de 400€ en 500€.
Deze speaker (geen meervoud) zijn bedoeld voor mij als dj, en desnoods op verplaatsing eens mee te nemen. Als ik moet draaien en ze hebben geen monitor voorzien, gewoon aansluite op zone, in stopcontact en klaar.
Jbsystems / behringer vallen uit de boot, ik wil iets dat lang meegaat , en goede geluidsweergave heeft. JBL monitors zijn juist te duur (600€ +).
Iemand goede raad ? ik heb de deze aan aangeboden gekregen als raad van mijn lokaal dealer.
http://www.stkpro.com/pro-spm-122ap.htm (+/- 400€)
En van nen maat:
http://www.keymusic.com/details.asp?prodid=32614&taal=0 (+/- 400€)
http://www.evsound.be/nl/catalogus/boxen/mackie de C300 (400€)
maar ik vind over die mackie nie direct veel Specs terug.
Meningen over DAP speakers zijn nogal verdeeld, dus ik weet daar niet veel raad mee.
Ik ga deze maand een nieuwe monitor aanschaffen.
Hiermee bedoel ik een Actieve Speaker, die graag +/- 200 Watt RMS, of een goed rendement (dus minder watts in ruil ofzo) heeft.
Graag degelijk kwaliteit, kan iemand mij bepaalde speakers aanduiden ?
Mijn budget ligt ongeveer tussen de 400€ en 500€.
Deze speaker (geen meervoud) zijn bedoeld voor mij als dj, en desnoods op verplaatsing eens mee te nemen. Als ik moet draaien en ze hebben geen monitor voorzien, gewoon aansluite op zone, in stopcontact en klaar.
Jbsystems / behringer vallen uit de boot, ik wil iets dat lang meegaat , en goede geluidsweergave heeft. JBL monitors zijn juist te duur (600€ +).
Iemand goede raad ? ik heb de deze aan aangeboden gekregen als raad van mijn lokaal dealer.
http://www.stkpro.com/pro-spm-122ap.htm (+/- 400€)
En van nen maat:
http://www.keymusic.com/details.asp?prodid=32614&taal=0 (+/- 400€)
http://www.evsound.be/nl/catalogus/boxen/mackie de C300 (400€)
maar ik vind over die mackie nie direct veel Specs terug.
Meningen over DAP speakers zijn nogal verdeeld, dus ik weet daar niet veel raad mee.



