Arpeggiator
Legacy Member
Yoo
Heb deze vandaag gemaakt, rond 11 uur deze morgen aan begonnen. Laat me weten wat je er tot nu toe van vindt. Weet ook niet precies welk genre erop te plakken.
duration: 3 min
extension: .mp3
uploaded @ 192 kbps (maar myspace kwaliteit)
gear: Fruity loops + vst's
Phaselocked - sunID - SoundCloud
Greetz
Heb deze vandaag gemaakt, rond 11 uur deze morgen aan begonnen. Laat me weten wat je er tot nu toe van vindt. Weet ook niet precies welk genre erop te plakken.
duration: 3 min
extension: .mp3
uploaded @ 192 kbps (maar myspace kwaliteit)
gear: Fruity loops + vst's
Phaselocked - sunID - SoundCloud
Greetz


ken het gevoel! een goeie track eist veel tijd!