Archief - [house]Phaselocked - Diode (Valley Of House Vocal)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arpeggiator

Legacy Member
DJ Phaselocked

5.5 MB
4'07"
192kbps
Fruity Loops 8 + Massive (en andere vst's) + Samples

Hallo,

Mijn eerste nummer dat ik echt tot in de puntjes heb proberen af te werken is deze. Ben nu ongeveer 2,5 maand aan het producen. Had graag wat feedback gehad van mede producers.

Greetz

EDIT: Ik merk net dat het liedje in een lange stiltle eindigt. Excuses hiervoor :p

Lijmbal

Legacy Member
Jow

Ik vind et echt ni slecht! Beetje spijtig dat uw synth de hele tijd zo dof blijft (klinkt als gefilterd de hele track lang) Zou misschien cool zijn als die ff op volle frequency zou draaien (hangt natuurlijk ook af van hoe goed die sound is dan :))
Ligt ook zo een een pitchend synthje op da precies nie helemaal in tune is.

Voor de rest vind ik em zeker vrij nice!

coolio!

RiCo-G

Legacy Member
Commentz while listening:

Opbouw beat zit lekker, nice stereo effect
Take it easy on the reverb effects.. overdoing it
Probeer een andere sample te zoeken voor de synth, hij ruist gelijk zot :-)
Is dat een loop die synth? Eentje staat echt offbeat, klopt precies niet

Tegen driekwart het nr heb ik het afgezet.. vond het nie meer passen bij het originele idee.. Je bent nie slecht en meer dan goed bezig voor zo kort al te producen.. maar zet dit opzij en start iets nieuw:)

Arpeggiator

Legacy Member
Ok, bedankt mensen voor de comments!

@Lijmbal: het is een eer om een comment van jou te krijgen, echt waar. kan nog veel leren van u als ik uw tracks hoor

@RiCo-G: bedankt voor je comment, ja op mijn gewone headset is er ook veel ruis, proberen op te lossen maar lukte niet direct, komt door mijn weinig evaring met EQ'n en reverb denk ik. En ben dus intussen al bezig aan een andere track! :D

Canniball

Legacy Member
ook hier sry voor de late commentaar :D

- percussie meer pannen (dat trekt uw track open)
- synth is vet, maar zoals mellow zegt: meer met uw sound spelen
ge kunt uw melodie appart renderen als wav,
en dan achteraf layeren zodat ge een voller/vetter geluid krijgt
snapte?
- 2e synth die erbij komt is niet 100%
ook deze beter uitwerken!
- vocal is nice
- ik zou de hoofdmelodielijn ergens onderbreken, want momenteel repeteert hij iets te lang

algemeen:
ni slecht!!
gewoon meer uitwerken
en met de sounds spelen totdat ge een perfect geheel krijgt
EN MEER PANNING :D
Ge sluit al uw soundjes op in't centrum
terwijl ge uw sounds links EN rechts over elk 100% kunt uitzetten :)

Arpeggiator

Legacy Member
Bedankt voor de tips Canniball!

Ben intussen met andere tracks bezig, misschien dat ik deze in de toekomst terug opnieuw ga afwerken adhv. de crits hier. Men heeft mij verteld dat ik best gewoon verder ga, en niet te lang zit aan 1 nummer.

Ben nu ook meer aan het oefenen op panning, altans aan het experimenteren. :)

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan