Koentjes
Legacy Member
Yoo!
Door het massa's huiswerk door een trackje voor de fun. Met de laatste deuntjes van Steve Angello te horen vond ik zo'n gipsy track wel nice klinken, dus ik heb ook zo'n saxofoon sample uitgeprobeerd. Hier hier het resultaat!
Gemaakt met FL Studio 8, sax sample, NI Massive.
YYHM - Gipzless
cheers
Door het massa's huiswerk door een trackje voor de fun. Met de laatste deuntjes van Steve Angello te horen vond ik zo'n gipsy track wel nice klinken, dus ik heb ook zo'n saxofoon sample uitgeprobeerd. Hier hier het resultaat!
Gemaakt met FL Studio 8, sax sample, NI Massive.
YYHM - Gipzless
cheers