Archief - [House] U&Me - Touch Me 2009 (Siege Remix)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deejaysiege

Legacy Member
Hi,
Lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb, dat kom ik bij deze goedmaken ;)
Het is een remix voor U&Me, die hebben onlangs een remake gemaakt van rui da silva's classic 'touch me'. Efin, hier is het resultaat:


Ondertussen uit op beatport, vandaag nummer 25 in de top 100 house gehaald, dus we gaan nu voor de general top 100 ;)
Nog wat reacties die ik gehad heb op de promo:
Laidback Luke:
"Dope! I'm gonna support this!"
Dimitri Vegas:
"I'll probably play this.. keep up the good work! ;)"
Bingo Players:
"The U&Me remix is good!"
Dave Lambert:
"Will support nice one!"
Delriva:
"my congratulations on this great remix!
This one will deffinately be in my playlist for my upcomming gigs.
Great work!"
Jean Delaru:
"You’ve my support"
Elof de Neve:
"Thank you for this promo! Really loving it, and will be playing it in my dj sets at Red&Blue (Antwerp)."
Christophe!:
"dikke remix man, klink vet.
Piano is ook heel leuk.
Goe bezig ;-) "

Cheers,
Siege

Bartel

Legacy Member
Vette remix!
Heel de release staat mij aan eigenlijk :-)

Uw remix is niet direct iets wat ik zou draaien, daarvoor is de U&Me of de In Styles remix beter voor geschikt :)

Maar toch :niceone: thumbs up! :niceone:

ChickenTik

Legacy Member
Vet plaatje idd! Remix van u&me zit ook strak. Leuk om dit te horen! :)

Dj Aero

Legacy Member
tis natuurlijk wel volledig in om remakes te maken van oudere schijven. Vooral klassiekers als deze. Klinkt in elk geval top! Succes ermee, hier hore we nog wel van.

als er professionele schijven als deze gepot worden, ben ik altijd wel benieuwd wat materiaal er gebruikt is?

deejaysiege

Legacy Member
Ableton Live, wat vst's, wat samples and lots of time ;)
It ain't rocket science :)

Tommy-G

Legacy Member
het is moeilijk om aan de originele rui da silva te tippen maar deze
komt toch vies in de buurt
dikke plaat makker !!!

op 1.50 gaat ie echt los .....

dikke zomerplaat , als we die dit jaar gaan krijgen :D

doe zo voort !!!


grtz

Canniball

Legacy Member
vette remix ;)
een leuke minimalistische mix van gemaakt

enkel de pianosynth vind ik iets te veel repeterend
een leuke melodie subbas zou ni misstaan..

Bartel

Legacy Member
Gelieve volgende keer eerst de regels te lezen aub.

Vergeet dus de tag tussen de [ ] niet.
Heb het nu zelf even aangepast.

Vergeet alsook de 'belangrijke background' niet!

1. Grootte van het muziekbestand.
2. Lengte van de track, in minuten en seconden (vb 5'24").
3. Extensie, en evt. benodigde programma's om af te spelen.
4. Opnamekwaliteit (vb 192kbps)
5. Gebruikte gear: hard- en software / instrumenten
6. Tijd die reeds besteed werd aan de productie
7. Eigen mening van de productie

tekn0w!z

Legacy Member
Vind hem goed klinken. :)
Doe zo verder!
Geld ook voor Xavez en de hele Wanted Music crew =)

Xavez

Legacy Member
allez bon, effe updatetje: Laidback Luke, Axwell, Angello en David Vendetta spelen hem! Mad props to Siege voor de remix ;). Awesome!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan