deejaysiege
Legacy Member
Hi,
Lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb, dat kom ik bij deze goedmaken
Het is een remix voor U&Me, die hebben onlangs een remake gemaakt van rui da silva's classic 'touch me'. Efin, hier is het resultaat:
Ondertussen uit op beatport, vandaag nummer 25 in de top 100 house gehaald, dus we gaan nu voor de general top 100
Nog wat reacties die ik gehad heb op de promo:
Laidback Luke:
"Dope! I'm gonna support this!"
Dimitri Vegas:
"I'll probably play this.. keep up the good work!
"
Bingo Players:
"The U&Me remix is good!"
Dave Lambert:
"Will support nice one!"
Delriva:
"my congratulations on this great remix!
This one will deffinately be in my playlist for my upcomming gigs.
Great work!"
Jean Delaru:
"You’ve my support"
Elof de Neve:
"Thank you for this promo! Really loving it, and will be playing it in my dj sets at Red&Blue (Antwerp)."
Christophe!:
"dikke remix man, klink vet.
Piano is ook heel leuk.
Goe bezig ;-) "
Cheers,
Siege
Lang geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb, dat kom ik bij deze goedmaken
Het is een remix voor U&Me, die hebben onlangs een remake gemaakt van rui da silva's classic 'touch me'. Efin, hier is het resultaat:
Ondertussen uit op beatport, vandaag nummer 25 in de top 100 house gehaald, dus we gaan nu voor de general top 100
Nog wat reacties die ik gehad heb op de promo:
Laidback Luke:
"Dope! I'm gonna support this!"
Dimitri Vegas:
"I'll probably play this.. keep up the good work!
"Bingo Players:
"The U&Me remix is good!"
Dave Lambert:
"Will support nice one!"
Delriva:
"my congratulations on this great remix!
This one will deffinately be in my playlist for my upcomming gigs.
Great work!"
Jean Delaru:
"You’ve my support"
Elof de Neve:
"Thank you for this promo! Really loving it, and will be playing it in my dj sets at Red&Blue (Antwerp)."
Christophe!:
"dikke remix man, klink vet.
Piano is ook heel leuk.
Goe bezig ;-) "
Cheers,
Siege

