DJ TriB
Legacy Member
Gisteren in la rocca gehoord, rond 4 uur, zo een graaf house lieke me zo echt een bangleijk melodieke, en er komt zo ne sample van een stem in die zegt "why not..." "believe in me" "in me", zo een dingen,
als ge op decks.de gaat, en ge doe bij trance DJ Ernesto
IN ME (DANJO &STYLES RMX), die gebruiken die sample ook.
Ma ik zoek dus een house versie eh! Is volgens mij al een maandje of 3/ 4 oud...
Dank bij voorbaat!
Greeds
als ge op decks.de gaat, en ge doe bij trance DJ Ernesto
IN ME (DANJO &STYLES RMX), die gebruiken die sample ook.
Ma ik zoek dus een house versie eh! Is volgens mij al een maandje of 3/ 4 oud...
Dank bij voorbaat!
Greeds
