Archief - [house] Deeper Into The Vibe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj San

Legacy Member
Beetje gespeeld met een vocoder en simpele beats en keys.
Sample uit Roland Clark's 'I Get Deep'.

Duur: 04.25
Bestandsformaat: mp3
Link: Hier

DiDoria

Legacy Member
Toch eens commentaar geven :)

- Het is gewoon, het is tof om ergens als achtergrond muziek te laten draaien het stoort niet maar je zou er niet naar blijven luisteren op de radio. Het is 100% neutraal voor mij, zou ik op een tuinfeestje opleggen en al...
- Of het echt house is????....

Dj San

Legacy Member
Het is idd geen house, eerder iets breakbeat-achtig.
Mr doet dat ertoe? :)

PBO

Legacy Member
Goed nummer, maar ik vind dat het naar het einde toe wat saaier wordt, er zit redelijk weinig variatie in.

De break mag naar mijn mening ook een beetje "agressiever" (achtergrond-sample mss iets meer op de voorgrond brengen, of er nog een 2 melodie bijvoegen,...)

De sample tijdens het liedje zelf is wel zeer mooi gedaan. :niceone:

voor de rest zit het ook wel goed voor zover ik kan horen ;)

Dj Aero

Legacy Member
1) vocal is wel nice
2) ik zou persoonlijk wat effect zetten op de drums, kvind ze iets te droog
3) pianoachtige synth is wel nice, ik heb precies het gevoel da de noten ni echt eel goed zitten
4) ik merk een fruity vocoder, ben ni zeker. tis wel nice
5) tis wel eel den tijd hetzelfde...

geen slechte track, rustig en nice. kvind da gij snel hebt lere producen. als ik mij ni vergis zijder nog ni lang mee bezig. tis duidelijk da ge wel thuis zijt in u genres

Dj San

Legacy Member
Dj Aero zei:
1) vocal is wel nice
2) ik zou persoonlijk wat effect zetten op de drums, kvind ze iets te droog
3) pianoachtige synth is wel nice, ik heb precies het gevoel da de noten ni echt eel goed zitten
4) ik merk een fruity vocoder, ben ni zeker. tis wel nice
5) tis wel eel den tijd hetzelfde...

geen slechte track, rustig en nice. kvind da gij snel hebt lere producen. als ik mij ni vergis zijder nog ni lang mee bezig. tis duidelijk da ge wel thuis zijt in u genres
Thx vr de comments.

Nummer is volledig in Reason gemaakt,
en wat de variatie betreft,
er komen nog wat extra keys bij.
Morgen komt er namelijk iemand met een professionele roland-synth langs en dan kunnen we samen nog wat freestylen op het nummer en dan smijt ik het nuttige er nog eens bovenop het origineel.
Verwacht dus tegen dit weekend een update.

Wat die effecten en drum-sounds enzo betreffen,
ik beluister mijn nummer via een koptelefoon die in mijn boxen zit en zo klinkt het nummer perfect, mr ik begrijp wat jullie bedoelen als ik het nummer eens vanop een cd afspeel.
Ik ga nog zien wat ik er aan zou kunnen doen als ik er nog eens zin in heb.

Grtz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan