Dj Aero zei:
1) vocal is wel nice
2) ik zou persoonlijk wat effect zetten op de drums, kvind ze iets te droog
3) pianoachtige synth is wel nice, ik heb precies het gevoel da de noten ni echt eel goed zitten
4) ik merk een fruity vocoder, ben ni zeker. tis wel nice
5) tis wel eel den tijd hetzelfde...
geen slechte track, rustig en nice. kvind da gij snel hebt lere producen. als ik mij ni vergis zijder nog ni lang mee bezig. tis duidelijk da ge wel thuis zijt in u genres
Thx vr de comments.
Nummer is volledig in Reason gemaakt,
en wat de variatie betreft,
er komen nog wat extra keys bij.
Morgen komt er namelijk iemand met een professionele roland-synth langs en dan kunnen we samen nog wat freestylen op het nummer en dan smijt ik het nuttige er nog eens bovenop het origineel.
Verwacht dus tegen dit weekend een update.
Wat die effecten en drum-sounds enzo betreffen,
ik beluister mijn nummer via een koptelefoon die in mijn boxen zit en zo klinkt het nummer perfect, mr ik begrijp wat jullie bedoelen als ik het nummer eens vanop een cd afspeel.
Ik ga nog zien wat ik er aan zou kunnen doen als ik er nog eens zin in heb.
Grtz.