Avalonn
Legacy Member
Yow,
ik heb me in de paasvakantie nog eens (sinds lang) bezig gehouden met iets (proberen) te maken met fruity loops.
De bedoeling was om iets zomers te maken, maar of dat gelukt is, is nog maar de vraag... Opbouw, effecten en sounds zijn bijlange nog niet zoals ze zouden moeten zijn, maar voorlopig is dit het beste dat ik kon doen.
Track staat als eerste in de playlist.
klikkerdeklik
C&C is altijd welkom...
Avalonn
ik heb me in de paasvakantie nog eens (sinds lang) bezig gehouden met iets (proberen) te maken met fruity loops.
De bedoeling was om iets zomers te maken, maar of dat gelukt is, is nog maar de vraag... Opbouw, effecten en sounds zijn bijlange nog niet zoals ze zouden moeten zijn, maar voorlopig is dit het beste dat ik kon doen.
Track staat als eerste in de playlist.
klikkerdeklik
C&C is altijd welkom...
Avalonn



