jerre555
Legacy Member
Hallo
Ik heb onlangs iTunes gedownd
en wat liedjes gekocht die ik wou hebben, maar het grote probleem is, Serato Scratch Live ondersteunt niet AAC, en ik moet dat omzetten naar mp3 of ogg, maar ik weet echt niet Hoe ik dat moet doen, ik heb al enkele codecs van dbpoweramp geprobeerd maar geen effect, ik zie gewoon het liedje niet
.
Kan iemand me helpen?
Groetjes Jeremy
Ik heb onlangs iTunes gedownd
en wat liedjes gekocht die ik wou hebben, maar het grote probleem is, Serato Scratch Live ondersteunt niet AAC, en ik moet dat omzetten naar mp3 of ogg, maar ik weet echt niet Hoe ik dat moet doen, ik heb al enkele codecs van dbpoweramp geprobeerd maar geen effect, ik zie gewoon het liedje niet
.Kan iemand me helpen?
Groetjes Jeremy
