ByT3 Me
Legacy Member
Ik weet niet of het hier al eens vermeldt is maar er is een online simulator voor de TB-303 TR-808 TR-909. Het is een beetje a la Rebirth en Reason en je kan er nummers van 5 minuten opnemen en is volledig gratis.
Bij mij wou het wel niet onder Firefox werken enkel onder IE.
Hobnox - Audiotool
't is wel eens leuk om er mee bezig te zijn, maar ik heb toch liever Rebirth.
Bij mij wou het wel niet onder Firefox werken enkel onder IE.
Hobnox - Audiotool
't is wel eens leuk om er mee bezig te zijn, maar ik heb toch liever Rebirth.




