the boogyman
Legacy Member
Ik ga mij volgende week ofzo eens gaan zien voor mijne 1ste echte HT hier bij sound center in ninove;nu is mijn vraag: wa neemt ge best mee om die speakers daar te beluisteren:filmmuziek,klassieke muziek...?
Enige aanbevelingen?Ik had de B&W 603-reeks op het zicht...budget zal denk'k een goei 1400-1500€ zijn(maar minder is ook goed!
).Als 5.1-receiver lees'k veel goeds over denon(prijs/kwaliteit) en voor speakers=>dunno 
linkje naar winkel
Onderaan staan de merken..
Enige aanbevelingen?Ik had de B&W 603-reeks op het zicht...budget zal denk'k een goei 1400-1500€ zijn(maar minder is ook goed!
).Als 5.1-receiver lees'k veel goeds over denon(prijs/kwaliteit) en voor speakers=>dunno 
linkje naar winkel
Onderaan staan de merken..

Da's zo ene die alle muziek vanaf de jaren 80 uit het hoofd kent




