Toppie
Legacy Member
Na lange tijd nog eens met FL Studio bezig geweest.
Deze keer werd het hardtrance.
Gebruik gemaakt van FLStudio4 en Vanguard.
link: http://media.putfile.com/Verto---Citylife
suggesties zijn ook altijd welkom
cheers
Deze keer werd het hardtrance.
Gebruik gemaakt van FLStudio4 en Vanguard.
link: http://media.putfile.com/Verto---Citylife
suggesties zijn ook altijd welkom
cheers

.
?