Dj Aero
Legacy Member
na lang stil gezeten te hebben ben ik nog eens aan het producen geslagen. het is nog eens een techno track geworden, men derde. trance ben ik beu, jump was ik ook even beu, vandaar terug men 3de favo genre gemaakt. ik weet niet of er mensen mijn vorige techno tracks herinneren, de stijl is mss zeker te herkennen...
het is redelijk harde en snelle (147bpm) geworden. ik hoop dat ik van jullie nog wat deftige tips, commentz, suggesties, ... krijg over hoe ik de track nog beter kan mapen
gemaakt met FL Studio, effect op geheel dankzij Ambience, verder geen presets gebruikt.
Http://users.pandora.be/robbiehontele/mp3/releaseyourspirit.mp3
het is redelijk harde en snelle (147bpm) geworden. ik hoop dat ik van jullie nog wat deftige tips, commentz, suggesties, ... krijg over hoe ik de track nog beter kan mapen
gemaakt met FL Studio, effect op geheel dankzij Ambience, verder geen presets gebruikt.
Http://users.pandora.be/robbiehontele/mp3/releaseyourspirit.mp3
