Archief - [Hardstyle/Trance] Siebzehn - Discover Your Brain

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Siebzehn

Legacy Member
Graag wat tips, verbeteringen, opbouwende kritiek en je mening

Title: Siebzehn - Discover Your Brain

Time: 6''05
Size: 9,75 MB
Producer: Siebzehn Aka Koen Sieben
Genre: Hardstyle/Trance
MP3- Audiobestand
Bitverwerkingssnelheid: 224 kbps
Gear: FL Studio 5 - Dynacord Powermate 600 - Virtual DJ

graag wat reacties op dit nr. Het is Trance/Hardstyle, ik weet het niet precies wat het is:P Ik zal het maar op Hardtrance houden.:music:

Ik heb er een stuk piano in verwerkt om trance-achtig te houden maar de kick is in de hardstyle ''stijl''

Opbouwende Kritiek:$ reacties :applause:

Link:
http://s58.yousendit.com/d.aspx?id=09NAUIRCIZAR31EBUHIL1KHVLH

RiCo-G

Legacy Member
Typing while listening ;-)

- Dit is al meer mijn ding
- Rustige opbouwen, terug met vocals al opkomend (hou je wel van he ;-))
- De beat lijkt me té hardstyle naar de stijl die je wilt opbouwen
- Break komt beetje onaangekondigd
- Lead vliegt er onverwacht in ik verwacht meer
- Krijg een teleurstellende beat & kick
- Plaat draait om naar hardere stijl, lead kan me nog bekoren
- Weer ga je met hardere kicks alles onderdrukken soms : NIET DOEN
- Break goed opgebouwd, valt teveel stil weer.. meer reverben zodat je overgang hebt naar je break
- Piano idee is leuk alleen teleurstellende piano sample - VERVANGEN, klinkt helemaal zoals op een toilet:-) moet VEEL breder, trek die kamerbrede stereo open hierop
- Dan valt het weg naar een stille string.. weer iets anders..
- Heb zo het gevoel euh.. wat nu? je publiek staat nu gegarandeerd stil
- Dan vlieg je er eindelijk in, beetje te laat, je gaat ze niet mee hebben zo
- Het bouwt wel op naar goede melodie en daar is eindelijk die terug van het begin
- Countdown break is niet passend in deze stijl ookal hou je ervan ;-)
- Goh ja.. de melodie is wel leuk maar niet onderhoudend genoeg, ik denk dat je beat/hihats te kort komen
- Wel leuk idee maar slechte remix.. remixen die handel ;-)

Just my opinion, je mag even hard zijn voor mij hoor ;-)

Siebzehn

Legacy Member
ik hou mezelf maar bij hardcore, hardstyle is niet mijn ding, maar bedankt voor de comments, ik ga wir aan een hardcore track werken. JE HOORT NOG VAN ME HEHE :P thx (K)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan