Archief - [hardstyle] liedje op reverze gespeeld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SKyRiDeR

Legacy Member
Dj Coone - The Return, maar 't lijkt een beetje versneld

Gothrek

Legacy Member
ja dj coone is jump, care?
de TS heeft zijn lieke, iedereen happy :)

Wover

Legacy Member
hardstyle is volgens mij eerder trance me ne megabeat op en wa rnb vocals :p


(and it rules :p)

TnG-

Legacy Member
of salsa met een digeridoo op de achtergrond

(DJACK?)

(ja hs komt van hard-trance voort, ma tis echt ni zoals gij da beschrijft ze :o )

anyway: "pc format en ik wil da terug" smells like downloading

fr1sb33

Legacy Member
TnG- zei:
anyway: "pc format en ik wil da terug" smells like downloading

Denk je nu echt dat DJ Coone fans veel van zijn platen kopen ? :P
Als je naar een nummer zoekt met een p2p programma, krijg je meer resultaten dan bij een gemiddeld Daft Punk of Moby nummer.

Djack

Legacy Member
Woverke zei:
hardstyle is volgens mij eerder trance me ne megabeat op en wa rnb vocals :p


(and it rules :p)

*klets, klets en nog es klets*

Als ge het genre al graag hoort zoude beter moeten weten.
Hardstyle kunt ge imo vergelijken met wat rustigere hardcore.
Daar heeft het uiteindelijk toch het meeste van weg.
In verschillende songs hoor je dan ook regelmatig hardcoresounds ( Ma-Pe-Ro - My Odissy bijvoorbeeld steekt er vol van, en zo heb je er nog genoeg )

Trance met een megabeat op is dan ook Hardtrance. Logica ?

NoizeSuppressor

Legacy Member
Djack zei:
*klets, klets en nog es klets*

Als ge het genre al graag hoort zoude beter moeten weten.
Hardstyle kunt ge imo vergelijken met wat rustigere hardcore.
Daar heeft het uiteindelijk toch het meeste van weg.
In verschillende songs hoor je dan ook regelmatig hardcoresounds ( Ma-Pe-Ro - My Odissy bijvoorbeeld steekt er vol van, en zo heb je er nog genoeg )

Trance met een megabeat op is dan ook Hardtrance. Logica ?

kwa opbouw is hardstyle idd te vergelijken met de hardcore sound. Maar kwa basjes (meestal) zijn de jumpbasjes ietsje hardcore-achtiger vind ik zelf

Djack

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
kwa opbouw is hardstyle idd te vergelijken met de hardcore sound. Maar kwa basjes (meestal) zijn de jumpbasjes ietsje hardcore-achtiger vind ik zelf

Idd, de beats van jump hebben veel weg van die van hardcore. Maar persoonlijk vind ik de hardcorebeats toch aangenamer om te beluisteren :). De Hardstyle beats zijn lekker hard en beuken goed door :D.

TnG-

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Denk je nu echt dat DJ Coone fans veel van zijn platen kopen ? :P
Als je naar een nummer zoekt met een p2p programma, krijg je meer resultaten dan bij een gemiddeld Daft Punk of Moby nummer.

en dan? downloaden mag niet en het hier verkondigen of insinueren ook niet :)

en daarbij, ge kunt ook mp3s kopen natuurlijk...ma ge zijt nen debiel als ge dan geen backups maakt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan