Archief - [hardstyle] DJ Psykoen - Total Mayhem (RMX)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=4_R3@L=-

Legacy Member
.01 [ Introduction ]

Deze track heb ik een jaar geleden gemaakt, als bezigheids therapie :)
Ik had graag geweten jullie er van vinden, als je dit genre niet graag hoort zul je dit zeker niet goed vinden denk ik.


.02 [ Mix - Specifications ]
  • Download: Download Mix hier
  • Cue-sheet: Download cue-sheet hier
  • Bestandsformaat: .mp3 (MPEG-Layer 3 - meeste players ondersteunen dit formaat)
  • Bitrate: 128 kbps
  • Bestandsgrootte: 4.4 Mb
  • Mixlengte: 4 min 31 sec
  • Genre/stijl: Hardstyle
  • Dj-gear (materiaal): FL en plugins
  • Foto proof: Bekijk foto proof hier
.03 [ Playlist/Tracks ]
  1. DJ Psykoen - Total Mayhem (RMX)

.04 [ Eigen Comments ]

ik vind het niet slecht maar beter kan zoizo.


.05 [ Dankwoord ]

Aan maten die tip gegeven hebben en ook aan die dat nog gaan doen :-P


Gegenereerd met Addows Generating Tool v1.1

Siebzehn

Legacy Member
Terwijl ik luister.

Claps uit de maat, dit maakt de kick goed;), makkelijk in te mixxen hoor ik zo.
Weg kicks, Synthje erbij, breiden deze zich uit? Nee, wel holle 909 eronder, reverb erop zetten zou beter zijn en de bass nog beetje oversturen(Denk ik).

Electrische gitaar? probeer wat afwisseling tussen de riffjes van de synth, en een kleine delay op de synth kan het al wat meer gevoel geven.

Ik zit te wachten op een climax, ik hoor wat claps? opbouwen?. Een kleine climax hoor ik. Hier had een nieuwe synth bijgemogen bij de 3 min.

Kortom: Probeer wat afwisseling en zorg voor 1 of 2 goede climaxen die je erin verwerkt. Gebruik de Effecten met de mixer in FL studio goed. Een krachtigere kick zou een uitkomst zijn. Is dit je 1e track? Als het je eerste is is het goed werk.

Ga door

Koen

-=4_R3@L=-

Legacy Member
dankje wel, zal you tips proberen to onthouden bij de volgende track:)

chickendip

Legacy Member
fruity loops 3 ?:p:p
ik hoor al uw samples daar in
gebruik nooit originele fl samples.. :p

Dj Aero

Legacy Member
ik lees hier "claps uit de maat" :D claps zitten gewoon goed mooi in de maat, ze worden alleen niet gebruikt zoals ze standaard gebruikt worden. knap dat je hiermee durft experimenteren.

je eerste synth is wel vettige maar moet effect krijgen. ik ken het origineel niet. je kick kan wel beter, het is geen slecht nummer vind ik!

Jaws

Legacy Member
-nogal chaotisch
-er moet nog meer distortion op de bass ofzo, hij is wel diep en hard, ma kvind hem niet zo vet
-mss beetje weinig afwisseling
-over het algemeen niet slecht

btw is dit een remix van een eigen nummer, anders zou ik wel eens het origineel willen horen om te kunnen vergelijken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan