Archief - [hardstyle] bounce bounce mtfkr [SAMPLE included]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amoeba

Legacy Member
gezocht nummer komt uit een setje van Dana, dana live @ qbase 2005.
t heeft n beetje een "militaire" toon en klinkt heel opzwepend tot GOAN :p

begint me zweverig toontje, dat overgaat in zowa "mixersound",
naar ne zalige hardstyle bang.
ook "gangsta niggas" die roepen:
"bang dance motherfucker free kill motherfucker bounce bounce motherfucker"

denk dat het mss eentje van furax kon zijn ? :>


sample:
http://rapidshare.de/files/15339458/bounce.mp3.html
2 minuten gecomprimeerd naar 900kb, doenbaar om 15 secondjes te wachten imo

Jurgenv1

Legacy Member
komt ook voor op de set van deepack op sensation black 2005 maar de naam ontglipt me :s

aXl_

Legacy Member
D-block and the Bazz pimps - Freak on it

(staat samen met rock this joint op een vinyl)
Label: Straight on recordings (SO//0314)

NEE, GEEN FURAX! Furax nog nooit iets weten producen in de buurt van hardstyle en dana zou het alleszins nooit draaien :p

btw, dat was een release die toen pas uit was (pas in oktober gereleased dus mijn enige gok is dat al die dj's op q-base in september al een promo versie hadden ;)), die komt voor in sets van pila, deepack, dana, isaac en prolly nog een paar dj's :p

Amoeba

Legacy Member
aXl_ zei:
D-block and the Bazz pimps - Freak on it

(staat samen met rock this joint op een vinyl)
Label: Straight on recordings (SO//0314)

NEE, GEEN FURAX! Furax nog nooit iets weten producen in de buurt van hardstyle en dana zou het alleszins nooit draaien :p

btw, dat was een release die toen pas uit was (pas in oktober gereleased dus mijn enige gok is dat al die dj's op q-base in september al een promo versie hadden ;)), die komt voor in sets van pila, deepack, dana, isaac en prolly nog een paar dj's :p
ja TUURLIJK is het geen furax das de local joke hier :D

en t setje zelf is wel degelijk door Dana gedraaid... just updating: ze draait al n tijd harddance e ;p

en tzal dus idd een promoke geweest zijn om de reden die ge zelf zegt, tis te hopen dat ze voor de releasetitel niks veranderd ebben :D

merci e ;)

aXl_

Legacy Member
Dana draait enkel hardstyle en heeft enkel hardstyle gedraaid. Onder haar pseudoniem Lady Dana draait ze ook hardcore.

Amoeba

Legacy Member
ah ok, k dacht dat ge Dana mss enkel kende van recent, ze schijnt voor zover dak weet meer harddance te draaien :)
(drmee dak zei; ze draait laatste tijd harddance (heb da van ergens weet ni meer van waar).
de mix zelf waar ik het over heb zitten ook al wat gewoon harddance elementen in, dermee dak het gemakkelijk geloof.)

NEE, GEEN FURAX! Furax nog nooit iets weten producen in de buurt van hardstyle en dana zou het alleszins nooit draaien :p
k dacht da ge hier beweerde dat Dana nooit hardstyle zou draaien (zoals al gezegd was "Furax" ne klucht :D)
en leidde daaruit af dat je ze mss enkel van de laatste tijd zou kennen,
nu ze naar verluidt harddance draait :>

scuzy, scuzy,
gwoon mijn woorden es wa beter verduidelijken :)

(en jurgenv ook terloops merci)

aXl_

Legacy Member
Amoeba zei:
ah ok, k dacht dat ge Dana mss enkel kende van recent, ze schijnt voor zover dak weet meer harddance te draaien :)
(drmee dak zei; ze draait laatste tijd harddance (heb da van ergens weet ni meer van waar).
de mix zelf waar ik het over heb zitten ook al wat gewoon harddance elementen in, dermee dak het gemakkelijk geloof.)


k dacht da ge hier beweerde dat Dana nooit hardstyle zou draaien (zoals al gezegd was "Furax" ne klucht :D)
en leidde daaruit af dat je ze mss enkel van de laatste tijd zou kennen,
nu ze naar verluidt harddance draait :>

scuzy, scuzy,
gwoon mijn woorden es wa beter verduidelijken :)

(en jurgenv ook terloops merci)

nee, ik beweerde dat dana nooit jump zou draaien. En volgens mij zit ik daar juist daar furax geen hardstyle produced ;)

harddance is trouwens een verzamelnaam voor alle harde stijlen. Ze beperkt zich tot hardstyle en hardcore hoor :p.

editje: ga je naar inQontrol of is het gwn coole ava? :)

Amoeba

Legacy Member
aXl_ zei:
nee, ik beweerde dat dana nooit jump zou draaien. En volgens mij zit ik daar juist daar furax geen hardstyle produced ;)

harddance is trouwens een verzamelnaam voor alle harde stijlen. Ze beperkt zich tot hardstyle en hardcore hoor :p.

editje: ga je naar inQontrol of is het gwn coole ava? :)
voort moment nog een coole ava, maar k moet en zal een Q meegemaakt hebben :p

(genrenamen zijn al nooit echt mijn ding geweest, maar k moet ooit es begrepen hebben dat harddance een softere soort hardstyle zou zijn. niet dus, ty)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan