Archief - [hardcore] Siebzehn - Eye Of War

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Siebzehn

Legacy Member
Graag wat tips, verbeteringen, opbouwende kritiek en je mening

Title: Siebzehn - The Eye Of War

Time: 4''00
Size: 7,34 MB
Producer: Siebzehn Aka Koen Sieben
Genre: Hardcore 4 Life
MP3- Audiobestand
Bitverwerkingssnelheid: 256 kbps
Gear: FL Studio 5 - Dynacord Powermate 600 - Virtual DJ

Hier een ''Dark'' Hardcore Nummer ik vind hem naar mijn mening wel leuk, even kijken wat jullie hiervan vinden.

Opbouwende Kritiek/Tips/Hints/Verbeteringen

Link:

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=1JSG5L2EB3MPQ0Z1W8SKQ16BNI

RiCo-G

Legacy Member
Duidelijk stellen dit is NIET mijn stijl ik hoor het niet zo graag maar kan wel m'n ongezouten mening geven ;)

Reactie al luisterend dus sorry voor chaotische post:

Leuke intro... harde lekkere kick komt net goed
Vliegt er goed in, de vocals vind ik wel ok (of wat is het?)
De typische crash & cymbal stuff van hardcore mooi verwerkt
break valt te diep stil
het idee is goed maar er moet iets meer background zijn die opbouwt naar die vreemde monstergeluiden
Het melodietje komt er mooi ingeweven, claps zou ik nog mee gewacht hebben
Hou de opbouw naar kick korter, het gaat vervelen, hardcore moet snel afwisselen omdat het eenmaal eentonig is
Die countdown break dus vroeger lanceren
De kick is TE hard tov de claps & hihats, de DJ's zorgen er wel voor dat je plaat dreunt moet jij niet doen
Je wisselt goed af en blijft doorgaan, het is zware dark hardcore idd ;)
2:55 - 3:18 goede afbouw melodie
Tussenstukje vind 'k wat flauw, had'k iets anders mee gedaan
3:50: ik begin te gapen


Algemeen geen slecht hardcore nummertje hoor, afmixing is wel niet erg goed, het verzuipt wat door een te hard gepushte kick, heb je die bijgedraaid met EQ ofzo?

Aanrader: laat dit zo liggen, en remix de hele boel nog eens van nul.. Alleen zo krijg je de beste remixes ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan