dendaak
Legacy Member
Hallo, ik heb gisteren een liedje gehoord en het was hardcore maar met een nederlandse stem,. . . meer weet ik er ni echt meer van ma tis ni van "i wanna be a hippie' of zoiet 'darkraver' is het ook ni presies zo neophyte style maar met een nederlandse stem. . . Kan iemand mij helpen ? 

)