Dr_pimpie
Legacy Member
kan er iemand mij zeggen welk liedje er gespeeld wordt vanaf 1:30 in volgende clip http://mb.netholding.nl/Lestat/tomorrowland2007/Tomorrowland_mediabom.wmv (opgepast 50mb!)? Ik bedoel dan vooral die hoge tonen die voor da melodieke zorgen...
alvast merci!
alvast merci!

