Archief - [hardcore] Dj-D@rkwatch -bad mothefucker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bandarlog

Legacy Member
gamer505 zei:
tell me if you like it :)
ps ik zoek nog steeds sponsors

Sponsors? Mensen die u geld geven omdat je liedjes maakt? Een label dus? lol veel succes met het hier te vinden :D

ps: ik zie geen link, enkel megaupload waar ik 35 secs moet wachten eer er niks gebeurt (damn wat haat ik die uploadtoestanden toch zo hard... ga gewoon naar electrobel.be, veel gemakkelijker, gratis en zoveel ge wilt)
edit: link gevonden...

nummers: clip clip clip, praktisch onbewerkte presets van synths, te weinig percussie slechte mix wel goei samples behalve de stoere 'bad motherfucker' snogal kinderachtig imo.

gamer505

Legacy Member
zie andere link eerst eerda er kommentaar wordt gegeven op sponsors
twas bedoelt mensen die willen helpen bij de fuif in staden binne 2 weken
ps: in nederland denken ze anders over mn muziek ik krijg hier alleen maar negatieve opmerkingen bijna :(

bandarlog

Legacy Member
gamer505 zei:
zie andere link eerst eerda er kommentaar wordt gegeven op sponsors
twas bedoelt mensen die willen helpen bij de fuif in staden binne 2 weken
ps: in nederland denken ze anders over mn muziek ik krijg hier alleen maar negatieve opmerkingen bijna :(

1. Ik zie geen andere link maar sorry if i offended you, twas maar een grapke van die sponsors

2. ge hebt ene commentaar gehad... Ga uw muziek dan in Nederland posten/releasen he. Altijd een slecht plan om af te gaan op de beste commentaar. Beter luisteren naar de hardste kritiek en er iets aan proberen te doen i.p.v. zelfgenoegzaam uw ego te strelen met de goeie commentaar (en zeker na één misschien ietwat mindere commentaar te zeggen "maar elders vinden ze het wel goed". Wat verwacht ge nu dat we zeggen? "ah, maar als ze het in Nederland wel goed vinden zal het wel goed zijn!"?
Ik kan u los van smaak (ik vind dit persoonlijk geen leuk/mooi/cool genre) toch wel zeggen dat er technisch het één en ander aan scheelt. Hier zitten ook mensen die in dit genre of gelijkaardig produceren waar technisch bijna niets op aan te merken is. Als ge niet tegen zo'n commentaar kunt kan je beter niets posten, dit is dan nog een mild beginnersforum op technisch vlak he ;).

En uiteraard zijn er mensen die dit mooi vinden en er zal veel volk op dansen op de juiste moment met het juiste publiek, no doubt about that, maar ge gaat dan toch wat technische veranderingen/verbeteringen mogen aanbrengen.

gamer505

Legacy Member
ik bedoelde het niet slecht
kwas op dat moment dat ik het gepost heb zelf een beetje triestig
qwa problemen met mn verloofde :p
en kmoest door dus geen tijd om het te verbeteren dus kheb het nu maar gedaan

srry voor mijn boze uitdruk was niet zo bedoelt :)

Pablex

Legacy Member
link werkt ni, idd beter op electrobel zetten, kunt uw muziek er per genre posten en hardcore word er dus wel geaccepteerd
re-link zou vet zijn, ben wel redelijk into hardcore (vooral ruffneck/ruffex dan)

Baloo

Legacy Member
Eerst en vooral : Leer schrijven :doh: n/o

Hoelang produce je al ?
Ik weet niet wat ze in Nederland denken , maar je kan er niet omheen dat deze track technisch NIET in orde is .

Dit is typisch gedreun en gedram , zonder enig gevoel / gebruik van mixer.
Banderlog heeft gelijk in het opvatten van kritiek.

Als iedereen je prijst en looft , krijg je een ego , en denk je dat uw track de nieuwe bom is .
Wat bijna nooit het geval is .

Probeer eens erg veel tijd in uw werk te steken, 2 weken is relatief weinig.
Ik werk meestal maanden aan 1 track, soms wel een hele dag voor 1 kick of basslijn.

Muziek maakt zichzelf niet , je moet er iets voor doen.
Ik breek je hier nu echt niet af , maar je hoort toch dat er nog duizend en 1 dingen niet juist zitten aan deze track.

Ga door , geef niet op , en leer van uw commentaren.
Alleen op die manier zal je hogerop geraken, maar ik waarschuw je.
Velen vliegen in de eerste bocht de vangrails al in ;)

Bram

Dimsy

Legacy Member
raar, ik kan het niet hore, hij download wel, maar het is al binnen in nog geen honderste van een seconde, en winamp speelt het niet af,.......
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan