Archief - [hard trance] Benjamin A - Black Sky

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eddie

Legacy Member
heb me nog eens over fruity loops gebogen en er een hard trance plaatje uit gemaakt.

natuurlijk kan het nog altijd beter dan wat het is dus commentaar is altijd welkom ;)

length : 3.17min
kpbs : 128
size : 3mb
file : mp3
link : klik

:p

Dj Aero

Legacy Member
da zit ier mijn vocals wa te pikke lafaard :)

1) u gated kick is te traag voor uwen bpm. ge hoort dat ne sample is, maat die moete pitche ofwel u nummer trager laten lopen
2) zet effect op u vocal zo klinkt da echt van gin zak
3) u drums zijn niet hardtrance achtig, worden constant herhaald. u synths zitten vol effecten en u drums ni. die moeten dieper gestoken worden in da geheel, nu lopen ze er gewoon maar wat over. probeer wat reverb ofzo.
4) u geheel moet meer gecompressed worden want het schreeuwt over
5) u synth is te duister, ni duidelijk genoeg, mss een octaaf hoger ofzo proberen of meer knopkes draaie:p
6) het is eel den tijd hetzelfde. er zit weinig structuur, klimax in.
7) er zitten geen effecten in, sweeps, fills, ...
8) je kick loopt eel den tijd en klintk te droog voor hardtrance, er moet effect op komen
9) wanneer uwe synth loopt hebde extra bass nodig want de kick is daar niet genoeg
10) nog eens wijzen op irriterende drums

productie met weinig werk in lijkt mij.. er is nog veeel werk aan. succes

Dj Aero

Legacy Member
wat de vocal betreft, ik vind het vrij lame sorry. ik stuur mijn vocals door naar 1 persoon en de volgende dag stater al direct een nummer met die vocal in op het forum :s

eddie

Legacy Member
Dj Aero zei:
wat de vocal betreft, ik vind het vrij lame sorry. ik stuur mijn vocals door naar 1 persoon en de volgende dag stater al direct een nummer met die vocal in op het forum :s


ik hbe die via google gevonden :s

Dj Aero

Legacy Member
nope, dat heb je niet. ik hebbem gistere naar koen gestuurd en die kent u ook dus, wel eel toevallig dan

Dj Aero

Legacy Member
ok dan, mijn excuses, kvond het gewoon verdacht maar soit ge kon het natuurlijk ni weten ook vermits niemand hier MIJN NUMMERS COMMENT

::PDX::

Legacy Member
jij dacht het ook weer te hebbe uitgevonde he areo :)
nou, commentaar, kvind deun enz wel vet alleen de kick die bij de 'explosie' van het nummer zou moete hore vind ik alleen jammer, verder, goed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan