Hllo,
Ik ben beginnend gitaar speler en ben nu bezig met Mia van Gorki.
Weet iemand het slagritme van dit liedje want ik geraak er niet wijs uit. En hoe kom je zo'n slagritme te weten want dat staat meestal niet op de site van chords of tabs.
Bedankt