TsD
Legacy Member
Hallo,
Onze leraar zedenleer wil enkele dingetjes organiseren in mijn school (kta brugge) om geld in te zamelen voor een goed doel, namelijk een schooltje in India te financiëren. Nu had hij gedacht aan optredens/workshops enzo van bv Beatboxers, Breakdancers en om de lijn door te trekken dacht ik: Turntablisme. Dat is altijd leuk om te zien en een workshop daaromtrend zal waarschijnlijk wel zeer in de smaak vallen. Nu is het probleem dat ik eigl geen zak ervan afken, daarom dacht ik direct aan dit forum hier, omdat hier mensen zullen zitten die er ongetwijfeld veel van zullen kennen(kijkt naar Skampy
)
Alle info is eigl welkom, mensen die geintresseerd zouden zijn zeker en vast. Niks is nog zeker wel!
En ik dacht dat er ergens een trio was van de omgeving Brugge die mee hadden gedaan aan het wereldkampioenschap Turntablisme ofzo? Iemand had hier ooit eens een video van die 3 gepost maar ik vindt die post niet meer terug dus bij deze ook een oproep
Onze leraar zedenleer wil enkele dingetjes organiseren in mijn school (kta brugge) om geld in te zamelen voor een goed doel, namelijk een schooltje in India te financiëren. Nu had hij gedacht aan optredens/workshops enzo van bv Beatboxers, Breakdancers en om de lijn door te trekken dacht ik: Turntablisme. Dat is altijd leuk om te zien en een workshop daaromtrend zal waarschijnlijk wel zeer in de smaak vallen. Nu is het probleem dat ik eigl geen zak ervan afken, daarom dacht ik direct aan dit forum hier, omdat hier mensen zullen zitten die er ongetwijfeld veel van zullen kennen(kijkt naar Skampy
)Alle info is eigl welkom, mensen die geintresseerd zouden zijn zeker en vast. Niks is nog zeker wel!
En ik dacht dat er ergens een trio was van de omgeving Brugge die mee hadden gedaan aan het wereldkampioenschap Turntablisme ofzo? Iemand had hier ooit eens een video van die 3 gepost maar ik vindt die post niet meer terug dus bij deze ook een oproep
