Archief - [GZ] Greg C

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marco Tersago

Legacy Member
Beste,

Via deze weg had ik gehoopt dat iemand me kon vertellen waar ik die plaat van Greg C - Get off.. nog kan vinden? Aangezien deze al in 2003 werd gereleased, heb ik deze blijkbaar gemist en ik kan hem nergens meer vinden :doh:

Als iemand hem verkoopt of iemand weet er nog eentje te vinden.. Gelieve het me zo snel mogelijk te laten weten!!! Alvast hartelijk bedankt! :niceone:

Greetz,
Mar-CoZ

psyko-monchske

Legacy Member
hoe ziede bij toffmusic of iet binnen is of niet?

Marco Tersago

Legacy Member
Ik heb net mail gehad dat deze plaat niet meer te krijgen valt :( .. Heeft iemand idee waar ik deze wel kan kopen ? Maakt niet uit vanwaar ze komt maar ik wil ze wel hebben :p ..

Kan iemand me toch verder helpen?
Alvast bedankt!!

TnG-

Legacy Member
marco, ik zou eens gaan kijken in MusicMan

ik heb daar een 2 weken geleden nog dat Jenny-d-light/GregC album gekocht en ik heb den indruk da daar wel meer oudere platen rondslingeren (ge vind er ene in Gent en in Oostende)
Wa dichter bij is: USAimport in antwerpen, die dealen bna enkel Babaorum (logisch :D) en mss da der daar nog wel 1 ligt vermits da ni echt nen french-tek winkel is en die platen meestal ook wel ffie blijven liggen (of ge kunt er mss aanvragen, kdacht da dien ene fransman ze rechtstreeks in fr ging halen)

anders: online shops zoeken (minder moeite :D)

http://www.freaky.nl/cms/shopprodukt/19687/DJ Greg C vs Jenny D Light-Repress Edition.htm aub, nog in stock
http://www.sensationrecords.com/customer/product.php?productid=17450&cat=&page=1

Plut0r

Legacy Member
Wss te ver voor jullie maar ik dacht dat ik nog een zag liggen in USA IMPORT LILLE

Marco Tersago

Legacy Member
TnG- zei:
marco, ik zou eens gaan kijken in MusicMan

ik heb daar een 2 weken geleden nog dat Jenny-d-light/GregC album gekocht en ik heb den indruk da daar wel meer oudere platen rondslingeren (ge vind er ene in Gent en in Oostende)
Wa dichter bij is: USAimport in antwerpen, die dealen bna enkel Babaorum (logisch :D) en mss da der daar nog wel 1 ligt vermits da ni echt nen french-tek winkel is en die platen meestal ook wel ffie blijven liggen (of ge kunt er mss aanvragen, kdacht da dien ene fransman ze rechtstreeks in fr ging halen)

anders: online shops zoeken (minder moeite :D)

http://www.freaky.nl/cms/shopprodukt/19687/DJ Greg C vs Jenny D Light-Repress Edition.htm aub, nog in stock
http://www.sensationrecords.com/customer/product.php?productid=17450&cat=&page=1

Ja kwas online shops aant afzien maar daar zijn ze allemaal uitverkocht :doh:
Tis em eigenlijk te doen voor "I like it" van Greg C maar wil em absoluut op plaat hebben daarmee ...

Prior

Legacy Member
psyko-monchske zei:
hoe ziede bij toffmusic of iet binnen is of niet?

ge ziet dat niet :x ...

stel dat je een plaat koopt en uw bevestiging geeft om te betalen na het winkelwagentje, dan krijg je een mail met daarin je platen die je wou bestellen ter confirmatie

enkele uren later krijg je een tweede mail, ditmaal zelf toffmusic opgesteld, met daarin nog dezelfde platen die je bestelde + het bedrag

in deze tweede mail wordt er wel vermeld als er een plaat niet meer op stock is, het bedrag voor deze plaat wordt automatisch op 0 gezet, want ze kunnen het u niet geven na betaling

zo zit dat in elkaar, dan moet je wachten tot de plaat eventueel herbesteld wordt bij toffmusic, die dan terug staat met vermelding back in stock op de website

dus je moet het wagen om iets te bestellen, je weet toch nooit op voorhand als er effectief al iets uit stock is bij toffmusic, je moet wachten op die 2de mail... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan