Archief - Gtronic - Destroyer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zemanwithzeplan

Legacy Member
Ha zalig die vocal, breekt em lekker open :p
enige comment die ik kan bedenken is dat ie met momenten soms wat leeg klinkt mss?

greetz

Lijmbal

Legacy Member
Goeie track, proxy all the way :)

Vind het nice dat het weer zo 'n track is die eigelijk vrij opt gemak voorbijhobbelt (trage melodie en basssss), maar toch weer zo ene dikke power achter zit waarvan de partyheads los zullen gehen;)

Ook vette zweefsynth man

Top notch G

Ble$$ed^

Legacy Member
niet echt mijn genre maar djeez :D AF !!!
Ik herinner mij u nog een jaar of 2 - 3 geleden :p

Echt impressive ! :d En ge trekt naar LA zie ik :D Nice !

Koentjes

Legacy Member
f*ckng nice'n opbouw :D De sound zit zowat hetzelfde als anders dus... It's all good. Niet veel over te zeggen :p Izzah Nice!

Arpeggiator

Legacy Member
Toch maar eens commenten op een genre dat mij niet zo ligt.

Ik vind de opbouw naar de basslijn heel vet.
Ik zie hier wel een massa op wild gaan. Alleen vind ik de bass synth niet meer zo origineel, precies alsof ik die al heel vaak gehoord heb, enkel met een andere melodie.Voor de rest knap werk weeral!

s.i.m.o.n

Legacy Member
Net zoals Modek dacht ik ook meteen aan The Proxy, maar dan op zen G's he. En da ge invloeden van proxy hoort is natuurlijk zeker ni slecht :D

Opbouw is ook goed, en vocal maakt het af. WHAT THE FUCKK!!
En goeie naam, tga wel een destroyer track worden, kzie het al zo gedraaid in de Machine :p

Gregosz

Legacy Member
Mijn felicitaties voor uw nieuwe track! Ik kan hem zeker bekoren! Terug goed bezig. En nice naar L.A. Petje af!

NavaRR

Legacy Member
Telkens heb ik weer van, damn, weer die bekende gtronic sound. Maar telkens vind ik de track weer super, ook al heb ik de sound al gehoord.

Mooie opbouw, lekker trashy, zo heb ik het wel graag :) En idd, leuk die trip naar LA, zal toffe ervaring worden.

Canniball

Legacy Member
bedankt iedereen!

Als iemand nog commentaar heeft ivm afwerking ofzo?
Ik probeer toch zoveel mogelijk men synth aan te passen.
spijtig dat al men tracks telkens worden vergeleken met iron man hehe :D

NavaRR

Legacy Member
Je kan dat ook positief bekijken eh,

En als producer is het altijd moeilijk denk ik om een eigen sound te vinden, dus als mensen je tracks herkennen betekent het dat je die wsl wel hebt gevonden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan