flap
Legacy Member
IS echt zo'n zweefschijf e , kwor er gek van. De lyrics zijn zo meerdere vrouwestemmen door elkaar die zingen: All this peace and understanding ... (dan komt er iets dak nie weet maar lijkt op, broke the mirror, dat is wat ik ervan maak e
) round and rounnnd. Hebbet op fuif gehoord, dus de lyrics zitten nog maar vaag erin. Mss dat iemand et weet.
Alvast merci!
) round and rounnnd. Hebbet op fuif gehoord, dus de lyrics zitten nog maar vaag erin. Mss dat iemand et weet.Alvast merci!
, hoe weet gij eigenlijk da da zo heet want das vrij onbekend?